پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG

مکعب روبیک مرسدس بنز با AMG آمد

درحالی‌که آرنولد شوازینگر سرگرم لذت بردن از خودرو الکتریکی G واگن (Wagon) منحصربه‌فرد خود بود، بسیاری بی‌صبرانه منتظر نسخه مرسدس بنز AMG از کلاس G بودند. مثل نمونه‎های قبل، نسل جدید واگن هم مکعبی است و در نگاه اول سرسختی را تداعی می‎کند. اما برخلاف آنها، در نسل جدید تلاش بیش‌تری برای توجیه قیمت بسیار […]

امیر
سه شنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

درحالی‌که آرنولد شوازینگر سرگرم لذت بردن از خودرو الکتریکی G واگن (Wagon) منحصربه‌فرد خود بود، بسیاری بی‌صبرانه منتظر نسخه مرسدس بنز AMG از کلاس G بودند.

مثل نمونه‎های قبل، نسل جدید واگن هم مکعبی است و در نگاه اول سرسختی را تداعی می‎کند. اما برخلاف آنها، در نسل جدید تلاش بیش‌تری برای توجیه قیمت بسیار بالای این کلاس به چشم می‎خورد؛ برای مثال درها درزگیری شده‎اند، سروصدای کم‎تری در کابین به راه است، کابین لوکس‎تر شده و فن‎آوری‎های بهتری در آن عرضه می‎شود.

در نسخه AMG مجموعه‌ای از ترفندهای بصری در داخل و خارج آن به‌کار گرفته شده است. نخستین نمونه از مرسدس AMG G63 تنها ۱۲ ماه پس از شروع تولید مدل اصلی عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز AMG تغییرات خارجی با نوارهای جانبی متعارف AMG شروع می‎شود اما به همین‎جا ختم نمی‎شود. ورودی‎های هوای بزرگ‎تر جلوپنجره منحصربه‌فرد این نسخه، هواکش‎های جانبی بزرگ‎تر در اطرف محافظ لوله‎ای سپر ویژه AMG، قوس چرخ‎های منطبق با چرخ‎های خاص AMG، تزئینات متفاوت سپر عقب و نشان V8 Biturbo روی سپر در نگاه اول به چشم می‎خورند. ‎

مرسدس بنز AMG زیر پوست نسل جدید کلاس G، چارچوبی سبک‎تر، قوی‎تر و محکم‎تر جای گرفته است. این چارچوب توانایی‎ها، استحکام و دوام این نسل را بهبود بخشیده است. در نسخه AMG، شاهد ارتقاء بیش‌تر این موارد با بهره‎گیری از سیستم انتقال نیروی محکم‎تر هستیم. در این راستا، یک موتور 8 سیلندر به‎طور ویژه برای این نسخه طراحی شده است.

کابین مرسدس بنز AMG مشخصات فنی روبیک مرسدس بنز :

این موتور 4 لیتری خورجینی مجهز به 2 توربوشارژر است. قدرت آن 585 اسب‎بخار و گشتاورش 850 نیوتن‎متر است. محدوده دور موتور مورد نیاز برای این میزان گشتاور تنها 2500 تا 3500 است. مرسدس ادعا کرده شتاب‎گیری صفرتاصد این نسخه تنها 4.5 ثانیه طول می‎کشد. سقف سرعت آن نیز 220 کیلومتربرساعت گزارش شده است. با سفارش پکیج راننده AMG این رقم به 240 کیلومتربرساعت می‎رسد.

معرفی نسخه سدان مرسدس بنز AMG GT در نمایشگاه ژنو 2018

مشخصات و جزئیات خارق العاده مرسدس بنز Project one

پیرمرد اشتوتگارتی روی شیب تغییرات/ نگاهی به مرسدس بنز G کلاس جدید +تاریخچه

خاطره بازی با آقای کُپُل!/ بررسی فنی مرسدس بنز E کلاس W124

بررسی فنی مرسدس بنز S کلاس W140/ با 100 میلیون (تانک سوار) شوید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی