پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا_لوگو_saipa_logo

هدف سایپا بین المللی شدن است.

برنامه ریزی سایپا در راستای ایجاد یک برند بین المللی، افزایش تولید و تزیق خودرو، و همکاری با شرکت های معتبر جهان شکل گرفته است. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تفکر این گروه را جهانی دانست و گفت: سایپا باید به یک برند بین المللی تبدیل شود و شرکت سایپایدک نیز با تامین قطعات و اصلاح […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

برنامه ریزی سایپا در راستای ایجاد یک برند بین المللی، افزایش تولید و تزیق خودرو، و همکاری با شرکت های معتبر جهان شکل گرفته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تفکر این گروه را جهانی دانست و گفت: سایپا باید به یک برند بین المللی تبدیل شود و شرکت سایپایدک نیز با تامین قطعات و اصلاح ساختار خود در آینده ای نزدیک به یک برند ملی تبدیل خواهد شد.

مهدی جمالی در نشست صمیمانه با روسای انجمن های صنفی و اعضای کانون نمایندگان دیدار و به گفتگو پرداخت. در این مراسم که حسن عموزاده عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، تقی زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا، و مهندس وحید زاده مدیرعامل شرکت سایپایدک به همراه جمعی از معاونان گروه سایپا نیز حضور داشتند، مدیر عامل گروه سایپا گفت: سایپا یک فرصت و برند ملی است و نگهداری و ارتقای این برند وظیفه ای مهم برای تمام ما است.

وی افزود: سایپا با نیروهای متخصص و کارآمد نیاز به برنامه ریزی و هدایت صحیح دارد تا بتواند برنامه هایش را در جهت افزایش کمی و کیفی تولید اجرا کند.

اکثر کشورهای صنعتی انحصار طلب هستند

جمالی با اشاره به تجربیات کشورهای آلمان، ژاپن و کره که در چرخه صنعت خودروسازی فعالیت های چشمگیری دارند، گفت: این کشورها به شدت در بازار داخلی خود، انحصار طلب هستند و با 80 تا 90 درصد استفاده از محصولات وطنی به مصرف داخلی اهمیت ویژه می دهند در حالی که همواره ادعای داشتن آزاد ترین اقتصاد دنیا را نیز دارند.

وی افزود: با بررسی بازار کشورهای مختلف و پیشرفته دنیا متوجه خواهیم شد که آلمان 85 درصد، ژاپن 80 درصد و کره 90 درصد بازار داخلی خود را در اختیار محصولات داخلی خود قرار داده اند و طبق یک برنامه حمایتی، از نگرش و تعصب ملی مردم آن کشور در چرخه تولید صنعت خودرو و محصول داخلی استفاده می نمایند.

تولید و تزریق خودرو افزایش می یابد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا باید بتواند به منظور حفظ منافع مشترک با نمایندگی های خود به کسب و کار حداکثری و بهره برداری از بازار بیاندیشد و در این راستا شخصا در بخش های مختلف جلسات بسیاری داشته ام و تصمیم داریم از مدل و روش های مختلف بدست آمده بر اساس یک برنامه تدوین شده، منافع نمایندگان فروش را افزایش دهیم.

جمالی گفت: در حال حاضر سعی بر این است که در راستای برنامه جهش تامین و تولید حرکت کنیم تا محصولات با سرعت بیشتر به شبکه توزیع تزریق شوند و با یک برنامه منظم از سوی نمایندگان برای حفظ منافع مشترک گام موثر برداریم.

وی افزود: با بررسی های انجام شده راهکارها و روش های نوین بازاریابی را مورد توجه قرار داده ایم و مطمئنا قبل از ابلاغ با توجه به شرایط هر استان نسبت به تزریق مالی، مدل و رنگ ها ی متفاوت از تجربه و اطلاعات تک تک نمایندگی ها که ابزارهای متفاوتی را مد نظر دارند استفاده خواهیم کرد.

سایپا بین المللی می شود.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا جهانی فکر می کند و باید به یک برند بین المللی تبدیل شود و بر اساس برنامه تعیین شده، سایپا یدک با تامین قطعات و اصلاح ساختار خود در آینده ای نزدیک به یک برند ملی تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: تا به امروز چندین شرکت معتبر خودروسازی خارجی آماده مذاکره با ما هستند که مطمئنا در جهت منافع مشترک شرکای تجاری خوبی را انتخاب خواهیم کرد.

در ادامه این نشست دکتر تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با ارائه گزارشی از عملکرد نمایندگی های گروه سایپا گفت: در حال تدوین برنامه ای هستیم تا بتوانیم سود عملیاتی را افزایش داده و در این ارتباط پیشنهادات مختلف را تقدیم مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره گروه کرده ایم که ان شاء الله به زودی در این خصوص تصمیم خواهد شد.

در پایان این نشست صمیمانه، مهندس نیکو دبیرکانون نمایندگان و تعدادی از روسای انجمن های صنفی گروه سایپا به ایراد سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

شرکت بازرسی کیفیت ، ایران خودرو و سایپا را جز بهترین ها ارزیابی کرد.

برنامه ریزی سایپا برای افزایش صادرات

برچسب‌ها : سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی