پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG E63

تصاویر غیررسمی از مرسدس بنز AMG E63

نسل جدید مرسدس بنز AMG E63 بعد از انتشار تصاویر متعدد  غیر رسمی از نسل جدید مرسدس بنز AMG E63 در فضای مجازی و وبسایت‌های خودرویی، استودیوهای فعال طراحی دست بکار شده و با الهام گرفتن از همین تصاویر  منتشر شده، تصویری گرافیکی از چهره این محصول را آماده و ارائه کردند.اگر این تصویر گرافیکی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

نسل جدید مرسدس بنز AMG E63

بعد از انتشار تصاویر متعدد  غیر رسمی از نسل جدید مرسدس بنز AMG E63 در فضای مجازی و وبسایت‌های خودرویی، استودیوهای فعال طراحی دست بکار شده و با الهام گرفتن از همین تصاویر  منتشر شده، تصویری گرافیکی از چهره این محصول را آماده و ارائه کردند.اگر این تصویر گرافیکی را طراحی نهایی نسل جدید مرسدس بنز AMG E63 فرض کنیم، می‌توان گفت که چراغ‌های جلویی این محصول به طور کامل تغییر پیدا کرده و طراحی به نسبت خلوت‌تری در قاب داخلی به خود گرفته‌اند. در لابه‌لای لامپ‌های اصلی روشنایی هم رگه‌های نواری شکل چراغ‌های مخصوص روز کار شده که زیبایی این مجموعه را دوچندان کرده است. در میان دو چراغ اصلی پیشانی همان جلوپنجره اصلی خودرو با یک ستون اصلی افقی و لوگوی مرسدس بنز در مرکز آن طراحی شده است، ولی در عوض مجموعه سپر بروزرسانی‌های قابل توجهی بر روی آن صورت گرفته و ورودی‌های هوای بزرگ‌تری بر روی آن قالب گیری شده است. البته گفتنی است که طراحی کلی این محصول بیشتر شبیه به یک C63 بزرگ‌تر شده یا یک S63 کوچک‌تر شده یا ترکیبی از این دو می‌ماند. به هرحال باید تا معرفی رسمی این محصول صبر کرد و دید که مرسدس بنز چه نقشه‌ای برای طراحی ظاهری E63 AMG کشیده است.

در خصوص مشخصات فنی این محصول نیز شایعاتی مبنی بر استفاده از یک پیشرانه بهبود یافته 4 لیتری V8 توربوشارژر در زیر کاپوت این خودرو وجود دارد که می‌تواند حداکثر قدرتی 510 اسب بخاری و گشتاوری حدودا 700 نیوتن متری تولید کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی