پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره امداد نوروزی ایران خودرو

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو جشنواره خدمات نوروزي خود را آغاز کرد. جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت هجده روز و تا پايان روز چهاردهم فروردين 97 اجرا مي‌شود و طي آن حدود 2700 مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامي هستند. به گزارش خبرنگار جوان […]

امیر
شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو جشنواره خدمات نوروزي خود را آغاز کرد. جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو به مدت هجده روز و تا پايان روز چهاردهم فروردين 97 اجرا مي‌شود و طي آن حدود 2700 مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامي هستند.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

در اين جشنواره بیش از 550 نمايندگي و فروشگاه مجاز (تك شيفت و دو شيفت) و بيش از ۲هزار سرويس امدادي آماده خدمت‌رساني به هموطنان هستند. اين سرويس‌ها شامل اتوكليك، خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال است.

از ويژگي‌هاي متفاوت اين جشنواره آغاز به كار ناوگان امداد پلاس در برخي استان‌هاي كشور است. این خدمت به منظور کاهش امدادهای منجر به حمل و افزایش راه‌اندازی خودرو در محل، خصوصا در ایام نوروز در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، اهواز، همدان، رشت، ساری، شیراز، تبریز، بندرعباس و بوشهر با قطعات و تجهیزات به صورت ویژه، ارایه خواهد شد.

جشنواره امداد نوروزی ایران خودرو

همچنین نظارت و پایش كامل اجراي طرح در دستور کار قرار گرفته و در اين راستا سفرهاي نوروزي مدير عامل و جمعي از مديران به استان‌هاي مختلف كشور در ايام اجراي آن برنامه‌ريزي شده است.

علاوه بر سفرهاي استاني تيم مديران، اكيپ‌هايي نيز به صورت محسوس و نامحسوس بر اجراي دقيق طرح نظارت خواهند داشت.

جشنواره امداد نوروزی ایران خودرو

حسيني مديرعامل شركت ايساكو در اين برنامه گفت: در سال جاري سرعت خدمات را تا جاي ممكن افزايش داديم و در سال اينده هم به دنبال افزايش كيفيت و سرعت امداد ها هستيم. همچنين امداد پلاس را راه اندازي كرديم كه خدمات قطعات مهم را نيز در محل ارائه مي كنند.

يكي ديگر از نكاتي كه در ارائه خدمات بسيار مهم است زمان پذيرش است كه ما سعي كرديم پذيرش الكترونيكي را گسترش بدهيم و در ٥٨٥نمابندگي اين مهم تحققيافته و ٨٠ درصد پذيرش ا الان الكترونيكي است.

جشنواره امداد نوروزی ایران خودرو

وي افزود از جمله ديگر دستاوردهاي خدمات پس از فروش ايران خوذرو كاهش زمان ارائه خدمات در نمايندگي و خدمات بدون نوبت خودروهاي جديد است. از نيمه دوم سال ٩٤ رضايت مشتريان از خدمات ايران خودرو هميشه در سير صعودي بوده است و از روزانه ٧٤٩ نوبت خدمات رساني را در كارمامه داريم

خوشبختانه ١١ دفتر منطقه ايي داريم كه در قالب طرح فالوآپ بعد از ارائه خدمات با مشتريان در تناس هستند و از كيفيت خدمات ارائه شده در ٣ روز كاري مطلع ميشويم كه اطلاعات بسيار خوبي در اختيار. ما مي گذارد.

اگر كيفيت خدمات ارائه شده بالا باشد حاي تا ٣٠ درصد اجرت تشويقي تعمير به خدمات دهنده مي دهيم كه تاثير بسيار خوبي در كيفيت ارائه خدمات دارد.

همچنين همكارهايي با ايكاپ،رنو پارس و ستاره ايران انجام شده تا مشاوره هاي خدماتي را بتوانيم داشته باشيم تا اقدامات همكاران ما دقيق باشد.

لازم به ذکر است دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، می توانند صرفاً با مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند.

همچنين لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های منتخب در سايت شركت ایساکو به آدرس www.isaco.ir  و كانال تلگرامی به آدرس t.me/farhangekhedmat قابل مشاهده است.

عرضه کارت اشتراک امداد خودرو ایران با تخفیف نوروزی 30درصدی

ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات مرسدس بنز

هشدار امدادخودرو ایران در آستانه سفرهای نوروزی

کیفیت خودروها مهمترین مسئولیت اجتماعی خودروسازان/ آيين رونمايي از گزارش عملكرد پايدار و مسئوليت اجتماعي شركت ایران خودرو

برگزاری جلسه شوراي سياست گذاري صنعت خودرو در ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی