پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولید ایران

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولیدی کرمان خودرو توسط دکتر جهانگیری

معاون اول رئيس جمهور با حضور در مجموعه ارگ جديد از گروه خودروسازي كرمان از اولين هیوندای اکسنت تولیدی كرمان خودرو رونمايي كرد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو  امروز دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور ضمن بازديد از مجموعه كارخانه هاي توليدي گروه خودروسازي كرمان در مجموعه ارگ جديد بم، از اولين هيونداي اكسنت […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۷

معاون اول رئيس جمهور با حضور در مجموعه ارگ جديد از گروه خودروسازي كرمان از اولين هیوندای اکسنت تولیدی كرمان خودرو رونمايي كرد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو  امروز دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور ضمن بازديد از مجموعه كارخانه هاي توليدي گروه خودروسازي كرمان در مجموعه ارگ جديد بم، از اولين هيونداي اكسنت توليد شده توسط كرمان موتور رونمايي كرد.
دكتر جهانگيري در اين ديدار در جمع مديران، مسئولين و خبرنگاران گفت: ضمن تبريك عيد نوروز به همه مردم كرمان و بم بايد بگويم بنده شخصا به اين استان تعلق خاطر دارم. كارهاي زيادي در اين استان شده است اما هنوز كارهاي بزرگي بايد انجام شود. وي افزود: شعاري كه مقام معظم رهبري براي سال ٩٧انتخاب كردند بسيار هوشمندانه بود و واقعيت اينجاست كه هيچ كشوري نمي تواند بدون داشتن توليد ملي به شكوفايي برسد. و اين بسيار محترم است. بايد فرهنگ جامعه به سمتي برود كه مردم با علاقه كالاي ايراني مصرف كنند.

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولید ایران جهانگيري افزود: من خوشحال شدم كه امروز مديران گروه خودروسازي كرمان به بنده گفتند چند شريك خارجي مي خواهند در اين منطقه سرمايه گزاري كنند و به كار توليد بپردازند. نكته اينجاست كه مرحله بعدي كار توليد، صادرات است و بايد در مرحله بعد واردات را كنترل كنيم. وي افزود: خدمات پس از فروش امري بسيار مهم است و هر برندي قصد حضور در ايران را دارد بايد در ايران حضور مستقيم داشته باشد و اين نمي شود كه فلان برند بيايد در كشور همسايه نمايندگي بزند براي دسترسي به بازار ايران و اين توهين به مردم ايران است. وي افزود روزگاري فكر احداث كارخانه خودروسازي در بم شبيه به رويا بود اما انهايي كه به فكر كشور بودند و به دنبال فضاي توليد، اين كار را كردند و من واقعا از انها تشكر مي كنم. اما تا به مرحله صادرات در توليد خودرو نرسيم كار را تمام نكرده ايم و من ميدانم كه اين كار سخت خواهد بود اما پتانسيل هاي شهرستان بم و خودروساز اين شهرستان را هم ميشناسم. وي در پايان از حمايت هاي گروه خودروسازي كرمان از كار و توليد قدرداني كرد.

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولید ایران

 

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولیدی کرمان موتور توسط دکتر جهانگیری

لیست نمایندگی های کشیک محصولات کرمان موتور اعلام شد

هیوندای i20 آپشنال هم آمد/ امکانات و قیمت جدید برای هاچ بک پرفروش کرمان موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی