پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدرضا شه بخش_کرمان موتور

برنامه تولید 500 هزار دستگاه خودرو توسط کرمان خودرو در سال 1404

در مراسم رونمایی از هیوندای النترا تولیدی کرمان خودرو که با حضور اسحاق جهانگیری انجام شد. مدیرعامل صنايع خودروسازی کرمان از تولید 500 هزار دستگاه خودرو توسط کرمان موتور در سال 1404 خبر داد. محمدرضا شه بخش مديرعامل صنايع خودروسازي كرمان در اين مراسم گفت: ما در دوران فعاليت از سال ١٣٧٥ تا سال ٩٢ […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۷

در مراسم رونمایی از هیوندای النترا تولیدی کرمان خودرو که با حضور اسحاق جهانگیری انجام شد. مدیرعامل صنايع خودروسازی کرمان از تولید 500 هزار دستگاه خودرو توسط کرمان موتور در سال 1404 خبر داد.

محمدرضا شه بخش مديرعامل صنايع خودروسازي كرمان در اين مراسم گفت: ما در دوران فعاليت از سال ١٣٧٥ تا سال ٩٢ حدود ١٨٥ هزار خودرو به توليد رسانديم. اما در دوران تحريم ها به دلیل عدم همكاري شريكان ما همكاري با خودروسازان چين را اغاز كرديم و بعد از سال ٩٢ توانستيم تا سال گذشته مجموعا ٤١٥هزار خودرو در ٥ برند چيني و يك كره اي توليد كنيم. وي افزود: در تلاش هستيم همكاري با هيونداي را گسترش بدهيم و عمق داخلی سازي قطعات را از ٢٥ به ٤٠ درصد برسانيم و تا ٦٥در صد افزايش دهيم. شه بخش افزود: در برنامه هاي اينده همكاري و سرمايه گزاري مشترك با جك و هيونداي را در برنامه داريم.

مديرعامل صنايع خودروسازي كرمان در ادامه گفت: در حال حاضر با ٥ كارخانه به معناي واقعي خدود ١٠ هزار نفر كارافريني مستقيم كرده ايم كه انشالله در سال ٩٧ هم با همين اهداف جلو خواهيم رفت. اگر بتوانيم بر اساس برنامه ها جلو برويم ما سعي داريم تا سال ١٤٠٠به رقم توليد ساليانه ٣٥٠ هزار دستگاه و در سال ١٤٠٤ به ٥٠٠ هزار دستگاه برسيم كه هيچ يك از محصولاتمان كمتر از ٤٠درصد داخلسازي نخواهند داشت.

رونمایی از اولین هیوندای اکسنت تولیدی کرمان خودرو توسط دکتر جهانگیری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی