پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح خودروسازی خزر

افتتاح شرکت خودروسازی خزر (کارخانه مشترک ایران خودرو و بخش خصوصی آذربایجان)

شرکت خودروسازی خزر در نفت چاله توسط دکتر حسن روحانی و الهام علی اف روسای جمهوری دو کشور ایران و آذربایجان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. کارخانه مشترک ایران‌خودرو و بخش خصوصی جمهوری آذربایجان با هدف تولید اولیه سالانه ۱۰‌هزار دستگاه، برای پنج مدل خودروی سواری تاسیس شده است که با توسعه ودر سه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

شرکت خودروسازی خزر در نفت چاله توسط دکتر حسن روحانی و الهام علی اف روسای جمهوری دو کشور ایران و آذربایجان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

کارخانه مشترک ایران‌خودرو و بخش خصوصی جمهوری آذربایجان با هدف تولید اولیه سالانه ۱۰‌هزار دستگاه، برای پنج مدل خودروی سواری تاسیس شده است که با توسعه ودر سه شیفت کاری ظرفیت آن به 50 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

در مرحله نخست قرار است محصولات خانواده دنا شامل دنا و دناپلاس در جمهوری آذربایجان تولید شود.

شرکت خودروسازی خزر

محصولات تولیدی در سایت جمهوری آذربایجان به کشورهای مشترک‌المنافع که قرارداد ترجیحی میان آنها اجرا می‌شود، صادر خواهد شد. در این پایگاه تولیدی فناوری‌های مدرن، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به کار گرفته شده است.

یاد آور می شود با توافق صورت گرفته، شرکت مشترکی میان ایران‌خودرو و بخش خصوصی آذر بایجان تاسیس شد که طرف آذری سهم ‌۷۵ درصدی سرمایه‌گذاری مشترک را تامین کرده است. سهم  گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۵ درصد و شامل خدمات فنی و مهندسی است.

این کارخانه به مساحت ۶۸ هزار متر مربع و در شهر ساحلی نفت‌چاله جمهوری آذربایجان در کنار دریای خزر احداث شده است

منبع: ایکوپرس

پایگاه تولید ایران خودرو در جمهوری آذربایجان افتتاح می شود

مقایسه طرح های امداد نوروزی 96 و 97 ایران خودرو

کاهش 71درصدی زمان ترخیص در شبکه خدمات پس از فروش / امداد رسانی به 1500خودروی غیر ایران خودرویی

کیفیت خودروها مهمترین مسئولیت اجتماعی خودروسازان/ آيين رونمايي از گزارش عملكرد پايدار و مسئوليت اجتماعي شركت ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی