پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استقبال قوی از نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 22 الی 26 آبان ماه در شهر آفتاب برگزار شود. همچنین ثبت نام شرکت های خودروساز و نمایندگان برندهای خودرویی برای حضور در سومین دوره مهمترین رویداد خودرویی کشور آغاز شده است. شركت ايده تجارت هرمس، مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از آغاز ثبت نام شرکت های خودروساز […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 22 الی 26 آبان ماه در شهر آفتاب برگزار شود. همچنین ثبت نام شرکت های خودروساز و نمایندگان برندهای خودرویی برای حضور در سومین دوره مهمترین رویداد خودرویی کشور آغاز شده است.

شركت ايده تجارت هرمس، مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از آغاز ثبت نام شرکت های خودروساز و نمایندگان برندهای خودرویی برای حضور در سومین دوره این رویداد خبر داد.

در دو دوره گذشته استقبال عمومی از نمایشگاه خودرو تهران بسیار خوب و تحسین برانگیز بود به طوری که غیبت بیش از 10 ساله نمایشگاه خودروی پایتخت و تاثیر آن در بازاریابی نوین خودروسازان و واردکنندگان خودرو، بیشتر به چشم آمد.

نمایشگاه اول در بهمن ماه و در زمانی برگزار شد که شرکت های فعال در بازار خودرو در حال تامین خودروهای فروخته شده به مشتریان برای تحویل در پایان سال بودند و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از زمان برگزاری راضی نبودند اما مردم پایتخت و شهرهای اطراف از زمان برگزاری بسیار راضی بودند.

اما نمایشگاه دوم در آذر ماه برگزار شد. زمان برگزاری بسیار خوب اما اتفاقات بازار برای حضور همگان مناسب نبود زیرا بسیاری از شرکت ها به دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش و ممانعت دولت از دادن مجوز واردات، عملا خودرویی برای عرضه نداشتند اما با این حال باز هم شرکت های بسیاری در نمایشگاه حاضر شدند تا باز هم استقبال مردمی رکورد شکن شود.

البته در این میان ورود برندهای جدید خودرویی به بازار ایران و حضور همزمان در نمایشگاه خودروی تهران این نمایشگاه را خاص تر از سال قبل کرد. حضور فولکس واگن، مرسدس بنز، بورگوارد، هيونداي، لوکسژن، ماهیندرا و بسیاری از برندهای شناخته و یا کمتر شناخته شده بازار خودروی جهان در دومین نمایشگاه خودروی تهران اتفاق بسیار خوبی بود.

اما نمایشگاه سوم در حالی برای آبان ماه برنامه ریزی شده است که دیگر از مشکلات ثبت سفارش و واردات خبری نیست و حضور پرقدرت برندهای حاضر در بازار ایران و همچنین خودروسازان بزرگ داخلی می تواند رنگ و بوی تازه ای به سومین ماراتن خودرویی پایتخت ببخشد.

باید دید کدام خودروسازان و نمایندگی های خودرویی برای آبان ماه 97 و حضور در شهر آفتاب آماده خواهند شد.

 

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 17/ جزییات برگزاری مهترین رویداد خودرویی کشور

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 6/ جنس نمایشگاه جور شد ((قطعی شدن حضور 48 برند معتبر))

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۳/ جزییات برگزاری دوره جدید در حاشیه رونمایی از پوستر نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 2/ رونمایی از پوستر نمایشگاه در مراسمی ویژه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 67/ ((گزارش تصويري)) خودروهاي تاريخي موزه در شهر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی