پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست ایمنی لوکسژن

تست ایمنی موفقیت آمیز لوکسژن U5 توسط موسسه اسپانیایی

ایمنی یکی از مهمترین مواردی است که خودروهای چینی همچنان در آن ضعف دارند. اما لوکسژن که از نظر قیمتی با خودروهای چینی مقایسه می شود، به تازگی از تست ایمنی موسسه اسپانیایی IDIADA سربلند بیرون آمده و خودرو لوکسژن U5 در این موسسه ایمنی تست شده است. لوکسژن یکی از برندهایی است که به تازگی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

ایمنی یکی از مهمترین مواردی است که خودروهای چینی همچنان در آن ضعف دارند. اما لوکسژن که از نظر قیمتی با خودروهای چینی مقایسه می شود، به تازگی از تست ایمنی موسسه اسپانیایی IDIADA سربلند بیرون آمده و خودرو لوکسژن U5 در این موسسه ایمنی تست شده است.

لوکسژن یکی از برندهایی است که به تازگی وارد بازار خودرو کشور شده و آمده تا خلاء قیمتی میان خودروهای وارداتی و خودروهای تولید داخل را پر کند. این برند تایوانی با تکنولوژی های بومی اقدام به ساخت خودرو می کند و محصولات اش همگام با تکنولوژی های روز تولید می شوند. این ویژگی ها با طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت قابل قبول دست به دست هم می دهند تا محصولات لوکسژن از خودروهای چینی که این روزها بازار خودرو کشور را محاصره کرده اند متمایز شوند.

تست ایمنی لوکسژن

اما تمایز محصولات لوکسژن با خودروهای چینی تنها به این موارد محدود نمی شود. ایمنی یکی از مهمترین مواردی است که خودروهای چینی همچنان در آن ضعف دارند. اما لوکسژن که از نظر قیمتی با خودروهای چینی مقایسه می شود، به تازگی از تست ایمنی موسسه اسپانیایی IDIADA سربلند بیرون آمده و خودرو لوکسژن U5 در این موسسه ایمنی تست شده است.

تست ایمنی لوکسژن

انجام موفقيت آميز تست ايمني خودروي لوكسژن U5 در موسسه IDIADA اسپانيا

شركت IDIADA خدمات طراحي، تست فني، تست ايمني تصادف،مهندسي و هماهنگي را به صنعت خودرو در سراسر جهان ارائه مي دهد. اين موسسه در سال ١٩٧١در ايالت كاتالونيا اسپانيا تاسيس و تاكنون ٢٥ نمايندگي در دنيا دارد.

لابراتوار تست، بازرسی و صدور گواهینامه و شريك معتمدIDIADA درحوزه ي کیفیت و ایمنی ست كه هدف در ارتقا زیرساختهای مشتریان خود داشته و كاملا نوآورانه همراه با متخصصان باتجربه جهاني اش می باشد.

تست ایمنی لوکسژن

معاونت بازاريابي و فروش شركت لوكسژن تايوان جناب آقاي فرانك وانگ در شركت IDIADA اسپانيا جهت نظارت و انجام تستهاي ايمني خودروي لوكسژنU5 حضور پیدا کرد.

 

قدرتنمایی ژن‌های لوکس در پیست/ تست درایو محصولات لوکسژن در پیست اتومبیلرانی آزادی

برگ برنده تایوانی ها در بازار ایران/ بررسی لوکسژن S5 توربو

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

ژنِ لوکس! / بررسی فنی لوکسژن U5 محصول جدید آرمان موتور کویر

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -27/ ((فیلم)) رونمایی محصولات جدید لوکسژن توسط آرمان موتور

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 22/رونمايي محصولات جديد لوكسژن در شهر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی