پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارس تندر

پیش فروش پارس تندر به همراه مولتی مدیا (اردیبهشت 97)

پیش فروش پارس تندر به همراه مولتی مدیا توسط گروه خودروسازی سایپا با سود مشارکت 15 درصد و تحویل مرداد ماه سال جاری اعلام می شود. شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 97/02/05 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام میگردد. پیش فروش پارس تندر به […]

امیر
سه شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیش فروش پارس تندر به همراه مولتی مدیا توسط گروه خودروسازی سایپا با سود مشارکت 15 درصد و تحویل مرداد ماه سال جاری اعلام می شود.

شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 97/02/05 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام میگردد.

پیش فروش پارس تندر به همراه مولتی مدیا (اردیبهشت 97) :

خودرو پارس تندر با گیربکس جدید + مولتی

p12h2zw00tgxbnhywfz.jpg

پیش پرداخت (تومان) 22/000/000
سود مشارکت 15%
سود انصراف 12%
قیمت خودرو در زمان تسویه قیمت روز شرکت
زمان صدور دعوتنامه مرداد 97

مشخصات فنی پارس تندر :

پارس تندر همان پیشرانه نام آشنا و کم استهلاک K4M را در دل خود جای داده که از نظر خرابی اندک و دوام بالا میان خریداران و تعمیرکاران زبان زد است. این پیشرانه 1.6 لیتری 105 اسب بخار قدرت تولید می کند و گشتاورش به 142 نیوتن متر می رسد. این مشخصات دست به دست هم می دهند تا پارس تندر مشکلی از نظر کشش و توانایی های حرکتی نداشته باشد.

برخی امکانات پارس تندر :

پارس تندر تنها در طراحی قسمت عقب تفاوت هایی با تندر90 معمولی دارد و از نظر مشخصات فنی و فهرست تجهیزات همان مجموعه تندر90 را در اختیارتان قرار می دهد. کابین ساده و جادار که به چهار شیشه و آیین های جانبی برقی مجهز شده. از کامپیوتر سفری هم می توان به عنوان یکی از موارد کاربردی پارس تندر اشاره کرد. دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS و اسکلت محکم پارس تندر نیز خیال شما را از بحث ایمنی راحت می کنند.

4 ستاره کیفیت در کارنامه پارس تندر

سیستم مولتی مدیا، هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

افزایش قیمت محصولات پارس خودرو (خانواده رنو و برلیانس)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی