پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

mclaren-senna-003

مک لارن معرفی می کند/ مک لارن Senna در نمایشگاه پکن

با توجه به برنامه ریزی مک لارن برای فروش بیشتر در خاک چین, این کمپانی تصمیم گرفته تا با کمک طراحان و صنعتگران چینی نسخه ای محدود از نمونه 570 GT را به بازار عرضه کند. هم چنین کمپانی مک لارن اعلام کرده که در نمایشگاه پکن (از 5 تا 14 اردیبهشت) حضور خواهد داشت […]

ارشیا
سه شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

با توجه به برنامه ریزی مک لارن برای فروش بیشتر در خاک چین, این کمپانی تصمیم گرفته تا با کمک طراحان و صنعتگران چینی نسخه ای محدود از نمونه 570 GT را به بازار عرضه کند. هم چنین کمپانی مک لارن اعلام کرده که در نمایشگاه پکن (از 5 تا 14 اردیبهشت) حضور خواهد داشت و از دو نمونه GT 570 و Senna به طور رسمی رو نمایی خواهد کرد.

نام مک لارن Senna از نام ایرتون سنا راننده معروف فرمول یک گرفته شده است.مک لارن سنا طوری طراحی و مهندسی شده که لقب قوی ترین نمونه داخل پیست مک لارن تاکنون را به خود اختصاص دهد (ترددش در شهر هم آزاد می باشد).مک لارن سنا از یک پیشرانه 4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر بهره می گیرد که قدرتی معادل 789 اسب بخار و 590 پوند بر فوت (800 نیتون متر) تولید می کند.مک لارن سنا عدد فوق العاده 800 کیلو گرم نیروی جاذبه را داراست که با وزن 1198 کیلو به اسلحه ای خطرناک در پیست تبدیل می شود.

McLaren-Senna-4

0 تا 100 مک لارن سنا در 2.8 ثانیه پر می شود و تنها در عرض 6.8 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ثانیه می رسد.تایم 400 متر سنا حدود 9.9 ثانیه است و سرعت نهایی این خودرو, 340 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است.مک لارن اعلام کرده که از یک نمونه محدود از 570 GT هم پرده برداری می کند که به کمک طراحان چینی, طراحی شده است.

570gt

معرفی این محصول نوعی تبلیغ برای صنعت گران چینی به شمار می آید. کمپانی مک لارن با عرضه نمونه های 570 S و 720 S در بازار چین در آینده ای نزدیک به فکر گسترش بازار فروش محصولات خود در این کشور است.

570GT_Footer

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مک لارن : مدل ارزانتری برای رقابت با پورشه کیمن در کار نیست

رونمایی غیرمنتظره از مک‌لارن سنا

در خط تولید مک لارن چه می گذرد؟

مک لارن از خودروی 570S Sprint رونمایی کرد

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی