پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد برانکو 2020

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

فورد برانکو باز می گردد. کمپانی فورد در حاشیه نمایشگاه دیترویت سال 2017 , بازگشت فورد برانکو به سبد محصولات کمپانی فورد را تایید کرد. انتظار می رفت که در ماه ژانویه 2017 تصاویری از  مدل 2020 این محصول منتشر شود اما این گونه نشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمپانی فورد اعلام کرده […]

ارشیا
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

فورد برانکو باز می گردد. کمپانی فورد در حاشیه نمایشگاه دیترویت سال 2017 , بازگشت فورد برانکو به سبد محصولات کمپانی فورد را تایید کرد. انتظار می رفت که در ماه ژانویه 2017 تصاویری از  مدل 2020 این محصول منتشر شود اما این گونه نشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی فورد اعلام کرده است که برانکو جدید بر پایه فورد رنجر ساخته می شود. کمپانی فورد تنها یک رندر از برانکو 2020 زیر چادر منتشر کرده است تا طرفداران فورد در گمراهی بیشتری قرار بگیرند. آخرین نسل تولید شده از برانکو بر پایه فورد F_150 ساخته شد. به گفته Joe Hinrichs  مدل 2020 بر پایه رنجر 2019 ساخته می شود.

رنجر 2019

فورد رنجر 2019

هم چنین شنیده شده که یکی از طراحان کمپانی فورد به طور مخفی اعلام کرده است که برانکو محصولی شبیه به فورد اورست خواهد بود. گانه زنی ها کماکان ادامه دارد اما به گفته Raj Nair یکی از مسئولین کمپانی فورد: شایعات حقیقت ندارد و برانکو 2020 محصولی کاملا جدید خواهد بود. به گفته وی مدل 2020 از اخرین نسل کوچکتر خواهد بود اما ابعاد آن از برانکو II ده هشتاد میلادی بزرگتر خواهد بود.

رندر منتشر شده از سایت fan forum Bronco6G.com

وی در ادامه افزود: مردم دید خاصی نسبت به برانکو دارند و ما هم نگاهی ویژه به این محصول داریم تا رضایت مشتریان را بر آورده کنیم. اگر کمپانی فورد برای برانکو 2020 از موتور و گیر بکس رنجر استفاده کرد زیاد سورپرایز نشوید, زیرا آنها از یک پلت فرم بهره می برند. در بازار آمریکا فورد رنجر با یک موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توربو عرضه می شود که در اصل موتور فورد Focus RS است. هم چنین کمپانی فورد استفاده از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک در فورد رنجر را تایید کرده است.

رندر منتشر شده توسط مایکل کلارک

کمپانی فورد در سال 2018 اعلام کرده است که  برانکو 2020 از موتور هیبریدی استفاده خواهد کرد. به گفته یکی از مسئولین فورد: برانکو نمونه ای افرودی است که برای رقابت با جیپ رانگلر راهی بازار می شود. متاسفانه کمپانی فورد قصدی برای ساختن نمونه 2 در ندارد که با این تفاسیر برانکو 2020 چهره ای متفاوت از نمونه های کلاسیک خود دارد.اما خبر خوب آپشن سقف باز شو برای مدل 2020 می باشد که در نمونه های دهه 70 میلادی برانکو هم وجود داشت. اخبار شنیده شده حاکی از آن است که برانکو 2020 از یک اکسل محکم استفاده خواهد کرد.کمپانی دانا همان کمپانی ای که برای جیپ اکسل های تقویت شده تهیه می کند اعلام کرده که برای نمونه های برانکو و رنجر اکسل خواهد ساخت. قیمت پایه برای فورد برانکو چیزی نزدیک به 30 هزار دلار تخمین زده می شود اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. انتظار می رود که برانکو 2020 در نمایشگاه دیترویت سال 2019 معرفی شود تا به تمام گمانه زنی ها پایان دهد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

برانکو برای کوه یا فورد برای آفرود؟!

بررسی جیپ چروکی چیف 1978 / همه فن حریف

ماستنگ کبرا جت به مناسبت 50 سالگی اش معرفی می شود

معرفی جدیدترین پیکاپ فورد، رنجر رپتور 2018

مقایسه پیکاپ های آمریکایی/ مقایسه شورولت کلورادو ZR2، فورد F-150 رپتور و دوج رم 2500 پاورواگن

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی