پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان

نقش جهان میزبان خودروهای هیبرید تویوتا و لکسوس

ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا و از پیشگامان عرضه خودروهای پاک در ایران، با خودروهای هیبرید تویوتا و لکسوس در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان حاضر شد. نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه امسال در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد. […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا و از پیشگامان عرضه خودروهای پاک در ایران، با خودروهای هیبرید تویوتا و لکسوس در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان حاضر شد.

نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه امسال در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد. در این نمایشگاه که با دغدغه‌های زیست ‌محیطی برگزار شد، موتورسیکلت‌ های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آن‌ها، دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت برای عموم مردم نمایش داده شد.

نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان

تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. نمایندگی تیموری به عنوان نماینده شرکت ایرتویا و همچنین حامی هوای پاک در شهر اصفهان نیز با خودروهای هیبریدی تویوتا و لکسوس شرکت نمود. در این نمایشگاه تخصصی ایرتویا با خودروهای تویوتا پریوس هیبرید، تویوتا C-HR هیبرید، تویوتا راوفور هیبرید و لکسوس NX300h حضور داشت.

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌ در سطح شهر اصفهان بود که یک روز پس از پایان نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه اجرا شد.

نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان

این کاروان به منظور معرفی هر چه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درآمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض نمایش عمومی برای مردم قرار داد.

گسترش قلمرو تویوتا در ایران/ افتتاح شعب جدید ایرتویا + لیست آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها

مروری بر کارنامه افتخارات تویوتا و لکسوس در سال 2017

صدور مجوز پیش فروش برای تویوتا یاریس هیبرید و سانگ یانگ تیوولی

پنجمین نسل تویوتا راوفور معرفی شد/ آیا راوفور در نسخه 7 نفره تولید می شود؟

 

تویوتا یاریس 2018/ پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (1)

بند انگشتی تویوتا چاره مشکلات ترافیکی/ معرفی فیس لیفت تویوتا آیگو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی