پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

سرمایه گذاری ایساکو برای بهبود خدمات پس از فروش

سرمایه گذاری و بهبود شرایط شبکه خدمات پس از فروش باعث جلب رضایت بیشتر مشتری و وفادار ماندن آنها می شود که ایساکو برای این امر، سرمایه گذاری جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایساکو : سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس […]

امیر
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

سرمایه گذاری و بهبود شرایط شبکه خدمات پس از فروش باعث جلب رضایت بیشتر مشتری و وفادار ماندن آنها می شود که ایساکو برای این امر، سرمایه گذاری جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایساکو :

سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) چندی پیش برنامه های سال 97 این شرکت را ابلاغ کرد تا مشخص شود ایساکو کماکان به دنبال ارتقای خدمات پس از فروش به مشتریان چه در حوزه کمی و چه در حوزه کیفی است.

بر این اساس، ارتقای سطح عيب‌يابي و كاهش ضريب خطا در شبكه خدمات پس از فروش، از جمله راه های افزايش كيفيت خدمات عنوان شده و ایساکو قصد دارد با سرمایه گذاری هرچه بیشتر، این دو هدف را در سال جاری پیش ببرد.

در نظر گرفتن چنین برنامه هایی نشان می دهد ایساکو سرمایه گذاری خاصی را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به مشتریان در نظر گرفته است.

در واقع سرمایه گذاری های ایساکو نشان می دهد این شرکت می خواهد تا حد امکان، بهبود کمی و کیفی خدمات را برای مشتریان ملموس تر کرده و سطح رضایت آنها را افزایش دهد.

تردیدی وجود ندارد که خدمات پس از فروش یکی از ویترین های خودروسازان در همه جای دنیا به شمار می رود و می تواند سطح رضایتمندی عمومی را از شرکت های خودروساز بالا و پایین ببرد. بنابراین ایساکو نیز با درک این موضوع، به دنبال سرمایه گذاری در راستای بهبود خدمات به مشتریان است.

هرچند ارتقای کمی و کیفی خدمات پس از فروش هزینه بر است، اما نباید فراموش کرد که این هزینه کردن ها خود نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، چون می تواند سبب ارتقای رضایت عمومی و بهبود جایگاه خودروسازان نزد مشتریان شود.

از طرفی، بهبود خدمات پس از فروش موجب افزایش درآمد خودروسازان از ناحیه ارائه خدمات نیز خواهد شد. این موضوع از آن جهت است که هرچه اعتماد و رضایت عمومی در این حوزه بالاتر باشد، تقاضا و در نتیجه سطح درآمدی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش نیز افزایش خواهد یافت.

برگزاری دوره‌‌هاي آموزش فني و تخصصي ایساکو در سنگال

ایساکو برترین شرکت خدمات خودرویی در جمع صد شرکت برتر

اتوکلیک ایساکو ارائه خدمات در محل مشتری

ارائه خدمات توسط برخی نمایندگان ایساکو در روز جمعه

دریافت فاکتور تنها با یک کلیک توسط ایساکو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی