پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، شب گذشته (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۷) طی یک مراسم متفاوت و خاص از فیس لیفت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی خود رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو سابقه درخشان جهان نوین آریا نیسان از خودروسازان با سابقه و خوش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، شب گذشته (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۷) طی یک مراسم متفاوت و خاص از فیس لیفت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

سابقه درخشان جهان نوین آریا

نیسان از خودروسازان با سابقه و خوش نام ژاپنی به شمار می رود که همواره در ایران محبوبیت فراوانی داشته و مردم کشورمان با محصولات‌اش در دوره‌های مختلف بیگانه نیستند. چند سالی حضور برند نیسان در بازار ایران کمرنگ شده بود تا اینکه شرکت جهان نوین آریا با عرضه ۲ شاسی بلند نیسان شامل ایکس تریل و جوک، بار دیگر نام نیسان را بر سر زبان ها انداخت. طی ۲ سالی که از فعالیت جهان نوین آریا می‌گذرد، این شرکت همواره در تلاش بوده تا با خدمات پس از فروش مطلوب و تکریم مشتری در مراحل فروش و تحویل خودرو، نظر خریداران را به خود جلب کند. باید گفت این شرکت در این راه موفق بوده و نتیجه کار، کسب رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از فروش، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای ۲ دوره متوالی، کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش در ۳ ماهه اول سال ۹۶ و دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان بوده است.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

نمایشی متفاوت از فرهنگ ژاپنی

شب گذشته جهان نوین آریا محصول جدید نیسان را در حضور شرکای ژاپنی و عمانی خود، خبرنگاران و جمعی از هنرمندان کشور، در سایت مرکزی خود واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص رونمایی کرد. این محصول جدید چیزی نیست جز نیسان ایکس تریل جدید که برای سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییراتی در طراحی و فهرست تجهیزات شده تا در این سگمنت پررقابت حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

رونمایی ایکس تریل ۲۰۱۸ یک تفاوت ویژه با سایر رونمایی‌هایی که در کشور انجام می‌شود داشت. در این مراسم با اجرای زنده موزیک و نمایش اصیل ژاپنی و نقاشی زنده به همراه موسیقی، سعی شد تا مدعوین با فرهنگ ژاپنی آشنا شوند و در شب رونمایی از این شاسی بلند ژاپنی، حال و هوای ژاپن بر فضای مراسم غالب شده بود.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان در اولویت نیسان

امیرحسن امیری به عنوان عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا طی سخنانی خاطر نشان کرد: ترجیح مشتریان به عنوان محوریت فرهنگ سازمانی نیسان شناخته می شود و در این فرهنگ، توجه به خواسته های پیدا و پنهان و نیازهای مشتریان در اولویت است. این فرهنگ به طور کامل در جهان نوین آریا دیده می‌شود که از مدیریت ارشد شرکت، جناب اقای جوکار نشات گرفته است.

وی ادامه داد: صنعت خودرو، صنعتی مهم و اساسی و در حال رشد کشور است و صنعت واردات در کنار صنعت خودرو با تکیه بر مواردی نظیر تنوع مدل، افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و احترام به مشتری، باعث پیشرفت صنعت خودرو کشور می شود. به واردات خودرو می‌توان به چشم یک فرصت نگاه کرد.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

امیری ابراز امیدواری کرد که صنعت واردات خودرو به سمتی برود که واردکنندگان با برنامه‌ای مشخص بتوانند تولید خودروها را در داخل کشور آغاز کنند. انگیزه، پول و سرمایه برای داخلی سازی محصولات با کیفیت موجود است و شرکت جهان نوین آریا نیز آمادگی این اتفاق را دارد.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

حمایت شرکای خارجی از جهان نوین آریا

شریک عمانی جهان نوین آریا طی صحبت های خود به سابقه ۲ ساله جهان نوین آریا در عرضه محصولات نیسان در ایران اشاره کرد و گفت این شرکت با عرضه مدل های جوک و ایکس تریل حرکت خوب و رو به جلویی داشته و آینده اش روشن است.

جهان نوین آریا با حمایت خوب نیسان ژاپن و شرکت آراتا توانسته رتبه اول در زمینه خدمات پس از فروش را کسب کند که اتفاق بسیار خوبی با توجه به سابقه این شرکت است.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

تجلیل از نمایندگان برتر جهان نوین آریا

در ادامه مراسم توسط مدیران اصلی شرکت جهان نوین آریا از نمایندگان برتر تجلیل شد و جالب اینجا بود که آمار فروش و رضایت مشتریان نشان می‌داد محصولات نیسان در شهرهای بزرگی مثل شیراز، مشهد، اصفهان، شمال کشور و تبریز طرفداران فراوانی دارند.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

نیسان جوک اسکای پک جایزه برنده قرعه‌کشی

همچنین قرعه کشی جهان نوین آریا میان خریدارانی که به صورت نقدی جوک یا ایکس تریل خریداری کرده بودند انجام شد و یک دستگاه نیسان جوک اسکای پک به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به نفر برنده اهدا شد. جالب اینجا بود، فردی که برنده این جایزه ویژه شد، صبح همان روز یک دستگاه نیسان جوک تحویل گرفته بود!

 

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ مثل یک مهمان میان جمعیت آمد و همچون دیگر مراحل برگزاری مراسم، قسمت رونمایی نیز کاملا خاص و منحصر به فرد بود. ایکس تریل فیس لیفت با کنار رفتن نمایشگر سن نمایان شد و با پایین امدن از پله‌ها میان جمعیت آمد و به مهمانان خوش آمد گفت.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

ایکس تریل ۲۰۱۸ زیباتر از گذشته

ایکس تریل ۲۰۱۸ تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده که مجموع آن‌ها باعث می‌شود ترکیب ظاهری به مراتب مدرن‌تر و پویاتر از قبل را شاهد باشیم. این تغییرات در قسمت جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب، پروژکتورهای سپر جلو، فلاپ‌های جانبی و پایینی سپرهای جلو و عقب و آنتن کوسه‌ای دیده می‌شوند. چراغ‌های جلو و عقب به لامپ‌های LED مجهز شده‌اند که این ویژگی تاثیر به سزایی بر ظاهر خودرو داشته است. همچنین ظاهر رینگ های مدل فیس لیفت به کلی تغییر کرده و فرمی الماس گونه دارد. نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸، ۴۶۴۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۱۵ میلی‌متر ارتفاع دارد.

امکانات جدید ارمغان فیس لیفت ۲۰۱۸

فضای کابین تمام چرم ایکس تریل جدید نیز زیبایی بیشتری از قبل دارد و فرم غربیلک فرمان کاملا متحول و مدرن شده است. فضای صندوق بار ایکس تریل ۲۰۱۸، ۱۵ لیتر افزایش یافته و با خواباندن صندلی‌ها یک فضای ۲۰۰۰ لیتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. در مدل ۲۰۱۸ صندلی‌های عقب نیز همچون صندلی‌های جلو به گرمکن مجهز شده‌اند و فرمان نیز از گرمکن برخوردار است. جالب است بدانید کابین ایکس تریل جدید همچون سالن تاتر طراحی شده و صندلی‌های عقب ارتفاع بالاتری از صندلی‌های جلو دارند. صندلی‌ها نیز با الهام از فناوری‌های ناسا طراحی شده‌اند تا روی آن‌‌ها احساس بی وزنی کنید.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل جدید به سیستم صوتی BOSE مجهز شده که از ۸ بلندگو و یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی بهره می برد. از دیگر امکانات ایکس تریل جدید می‌توان به استارت و ورود به خودرو بدون کلید، سنسور باران، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، آیینه تاشو برقی، در برقی صندوق بار با قابلیت تشخیص حرکت پا، سیستم ضد سرقت پیشرفته و آیینه عقب تار شونده اشاره کرد.

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸

مشخصات فنی ایکس تریل ۲۰۱۸ تفاوتی با قبل ندارد و همچنان از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بهره می‌برد که توان‌اش به ۱۷۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور می‌رسد. نیسان ایکس تریل از سیستم چهار چرخ متحرک دائمی ALL MODE 4×4 بهره می‌برد و پیشرانه‌اش با گیرباکس CVT ایکس ترونیک با قابلیت تعویض دستی جفت می‌شود. مخزن سوخت نیسان ایکس تریل ۶۰ لیتر گنجایش دارد و مصرف سوخت‌اش در حالت ترکیبی به ۸.۳ لیتر در ۱۰۰ می‌رسد.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

حرکت به سمت تکنولوژی خودران با ایکس تریل ۲۰۱۸

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ به سمت خودران شدن رفته و در این مدل از سیستم‌های کمک حرکتی فراوانی بهره می برد. از جمله مهمترین سیستم‌های مدرن ایکس تریل ۲۰۱۸ می توان به کنترل فعال شاسی، کمک ترمز اضطراری، اتو هلد، هشدار بروز تصارف از جلو FCW ، مانیتورینگ دید اطراف AVM، هشدار نقطه کور BSW، شناسایی اشیاء متحرک MOD، هشدار وضعیت خودروها در دنده عقب RCTA، سیستم تشخیص علائم ترافیکی TSR، گردش چراغ‌ها در پیچ AFS، نوربالای اتوماتیک HBA، هشدار خروج از خط LDW، کنترل پایداری دینامیکی ESP/VDC ، شروع حرکت در سربالایی HSA و کمکی حرکت در سرپایینی HDC اشاره کرد.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

قیمت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ مشخص شد

بعد از مراسم رونمایی، مدیران ارشد جهان نوین آریا طی یک نشست خبری در جمع اصحاب رسانه حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

آقای جوکار مدیران عامل جهان نوین آریا در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت، قیمت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ براساس نرخ ارز بانک مرکزی محاسبه شده. نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ ، ۳۴۴ میلیون تومان قیمت دارد و هرگونه تغییر قیمت بستگی به نرخ تعیین شده بانک مرکزی دارد. بانک مرکزی سامانه جدیدی تعریف کرده و در سامانه جدید دولت، واردات خودرو منوط به تعلق گرفتن ارز به شرکت‌هاست. فعلا فروش ایکس تریل ۲۰۱۸ متوقف است چرا که اجازه واردات نداریم و برای اینکه نزد مشتریان بد قول نشویم، به اجبار فروش را متوقف کرده‌ایم. البته نتیجه این موضوع تا یک هفته الی ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

جوکار اضافه کرد، محصولات نیسان که وارد ایران می‌شوند استاندارد اروپا را دارند. در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه محصول جدید نداریم و در صورت تصمیم به گسترش سبد محصولات، خودروهای عمومی و اقتصادی MPV مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی را در برنامه خود داریم. در برنامه یک سال آینده تمرکز ما به سازماندهی و ارائه خدمات مطلوب معطوف شده تا بتوانیم رتبه‌های کسب شده را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم. کیفیت خدمات پس از فروش و نحوه فروش، برای ما اهمیت بیشتری از عرضه محصول جدید دارد.

برنامه تولید محصولات نیسان در ایران

جوکار گفت، در حال حاضر برنامه تولید محصولات نیسان در ایران را دنبال می‌کنیم تا با همکاری نیسان این خودروهای با کیفیت را داخل کشور تولید کنیم. یک طرف این قرارداد نیز پارس خودرو قرار دارد و این شراکت قطعا نتایج خوبی خواهد داشت. جوکار نیسان کیکس را به عنوان گزینه احتمالی برای تولید در داخل عنوان کرد.

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

فعالیت ۲۰ نمایندگی جهان نوین آریا در سراسر کشور

امیرحسن امیری عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا گفت، در حال حاضر تعداد شعب و نمایندگی‌های جهان نوین آریا به ۲۰ می‌رسد. از این تعداد ۶ شعبه تحت نظارت مستقیم شرکت در تهران و ۱۴ نمایندگی در شهرستان‌های مختلف قرار دارد. همچنین برنامه افزایش تعداد این نمایندگی‌ها را دنبال می‌کنیم و هدف ما ۳۰ نمایندگی در کشور است.

کیفیت ارائه خدمات از نظر ما مهمتر از میزان واردات است و در حال کار بر روی زیرساخت‌هایمان برای حفظ و ارتقاء رتبه‌هایی که کسب کرده‌ایم هستیم. گارانتی محصولات نیسان در سراسر دنیا ۳ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر است که ما هم از این قانون پیروی می‌کنیم، اما در حال تعریف پکیج‌هایی برای ارتقاء مدت زمان گارانتی به ۵ سال هستیم که به زودی اعلام می‌شود.

فروش نقدی نیسان جوک 2017 (اردیبهشت 97)

فروش نقدی نیسان ایکس تریل 2017 (اردیبهشت 97)

نیسان جوک ، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان

نیسان ایکس تریل فیس لیفت چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ با مجموعه‌ای از تغییرات به بازار می‌آید

زرق و برق یا کیفیت و اصالت / مشتریان با کدام دلایل اقدام به خرید خودرو می کنند؟

نیسان در جمع 3 برند اول واردات خودرو به کشور/ آمار واردات خودرو در 10 ماهه اول سال جاری منتشر شد

بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان ایکس-تریل 2018 با مدل قبلی آن

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به جهان نوین آریا رسید

رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از فروش برای دومین بار متوالی به جهان نوین آریا رسید

سرویس و خدمات تخصصی، در محل مشتریان جهان نوین آریا(فیلم)

صدر نشین بازار نیسان / ایکس تریل پرفروش ترین SUV نیسان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی