پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل برابوس

خداحافظی کهکشان مرسدس بنز با مدیرعامل برابوس

برابوس یا با تلفظ اشتباه و متداول در ایران “باراباس” یکی از مشهور ترین شرکت های تیونر مرسدس بنز است که سال هاست محصولاتی فراتر از انتظار را بر مبنای خودروهای ستاره نشان مرسدس بنز روانه بازار می کند. حالا این شرکت مشهور و مطرح، مدیرعامل و بنیان گذار خود را از دست داده است، […]

امیر
سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

برابوس یا با تلفظ اشتباه و متداول در ایران “باراباس” یکی از مشهور ترین شرکت های تیونر مرسدس بنز است که سال هاست محصولاتی فراتر از انتظار را بر مبنای خودروهای ستاره نشان مرسدس بنز روانه بازار می کند.

حالا این شرکت مشهور و مطرح، مدیرعامل و بنیان گذار خود را از دست داده است، آلبریت بوشمن، مردی که حتی”بهترین” های مرسدس بنز را هم کافی نمی دانست.

ذوق و علاقه بوشمن به خودرو از زمان نوجوانی او آغاز شد و در نهایت این عشق و علاقه به تاسیس شرکت برابوس در سال 1977 ختم شد.

زمانی که او فقط 22 سال سن داشت. موفقیت و رشد شرکت به قدری سریع بود و مراحل ترقی را پشت سر می‌ گذاشت که نخستین کارگاه و نمایندگی او خیلی زود از حجم تقاضای مشتریان عقب افتاد.

مدیرعامل برابوس
بوشمن هم کسب و کار و تجارت شرکت را رشد داد و هم اصول اخلاقی کار را ارتقا بخشید. بوشمن با تمرکز ویژه بر تیونینگ پیشرانه و حداکثر خروجی قدرت و گشتاور، کیت ‌های بدنه‌ ی تهاجمی و عضلانی و کابین کاملاً سفارشی برابوس را خیلی زود به شهرت جهانی رساند.

بوشمان در سن ۶۲ سالگی هنوز با بازنشستگی فاصله ای قابل توجه داشت و از این رو مرگ او بیش از حد ناگهانی و شوک آور به نظر می رسد.

او به‌ عنوان بنیان‌ گذار و مدیر عامل برابوس همیشه با شعار «برای پول کار نکنید، برای شوق و اشتیاق خود کار کنید» شناخته می‌ شد.

کارمندان و همکاران او در بیانیه‌ ای یادآور شدند که بوشمان اغلب تا چهارشنبه 40 ساعت کار می‌ کرد و به ‌ندرت تعطیلات آخر هفته را به استراحت می‌ پرداخت. او همواره عنوان می‌ کرد که هرگز برای پول کار نمی ‌کند و صرفا عشق در این صنعت است که او را به کار وا می‌ دارد.

گفتنی است که خانواده بوشمن برای ادامه اداره شرکت وارد عمل شده ‌اند و کنستانتین بوشمن، پسر بودو فورا مدیرعامل برابوس خواهد شد.
منبع : دیجیاتو

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

مکعب روبیک مرسدس بنز با AMG آمد

نوه آقای کپل/ بررسی فنی مرسدس‌بنز E200 جدید

معرفی نسخه سدان مرسدس بنز AMG GT در نمایشگاه ژنو 2018

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی