پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید

گروه خودروسازی سایپا بزرگترین تولیدکننده خودرو در فروردین ماه شد

گروه خودروسازي سایپا با افزايش توليد خود به 37 هزار و 761 دستگاه خودرو در فروردين‌ماه امسال، بزرگ‌ترين خودروساز ايران لقب گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : باوجود تعطيلي دو هفته‌اي صنعت خودروسازي كشور در نوروز امسال، گروه خودروسازي سايپا توانست در مدت 15 روز فروردين‌ماه سال جاري، تعداد […]

امیر
پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

گروه خودروسازي سایپا با افزايش توليد خود به 37 هزار و 761 دستگاه خودرو در فروردين‌ماه امسال، بزرگ‌ترين خودروساز ايران لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

باوجود تعطيلي دو هفته‌اي صنعت خودروسازي كشور در نوروز امسال، گروه خودروسازي سايپا توانست در مدت 15 روز فروردين‌ماه سال جاري، تعداد 37 هزار و 761 دستگاه خودرو توليد كند و با كسب 46.5 درصد از سهم بازار فروش كشور، به‌تنهايي در مقام نخست بزرگ‌ترين توليدكننده خودرو در كشور قرار گيرد.

گروه خودروسازي سایپا در حالي توانست بزرگ‌ترين توليدكننده خودرو در ايران لقب گيرد كه پس از اين گروه، ديگر خودروساز مطرح كشور هم 33 هزار و 919 دستگاه خودرو توليد كرد و با سهم بازار 41.8 درصدي در جايگاه دوم قرار گرفت.

ساير خودروسازان داخلي هم در مجموع 8 هزار و 460 دستگاه خودرو توليد كردند و توانستند 10.4 درصد از سهم بازار ايران را از آن خود كنند.

سهم 1.3 درصدي بازار هم در اختيار واردكنندگان خودرو قرار گرفت و اين شركت ها در فروردين‌ماه تعداد يك هزار و 47 دستگاه خودرو را در بازار داخلي به فروش رساندند.

قرار گرفتن گروه خودروسازي سایپا در صدر توليدكنندگان داخلي در ابتداي امسال و كسب عنوان بزرگ‌ترين توليدكننده خودرو در ايران در حالي رقم خورده كه اين گروه سال گذشته را نيز با توليد 666 هزار 666 دستگاه خودرو به پايان رساند و توانست هدف توليدي خود را محقق كند.

باتوجه به سياست‌هاي گروه سایپا در رشد بهره‌وري اين گروه در زمينه توليد و همچنين تعامل مناسب با شركت‌هاي زنجيره تأمين و قطعه‌سازان، پيش‌بيني مي‌شود كه در سال جاري هم شاهد ادامه روند موفقيت‌آميز اين گروه در زمينه توليد و فروش خودرو در بازارهاي داخلي و صادراتي خواهيم بود.

افزایش تولید سایپا با حمایت سازمانهای بورس، مالیات و حسابرسی

بهره برداری از خط تولید سایپا در الجزایر تا پایان امسال

رکورد تولید سایپا پرس شکسته شد

گروه خودروسازی سایپا به هدف تولید خود رسید

بازگشت سایپا به مدار تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی