پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش سایپا

ارتقاء خدمات پس از فروش اولویت اول گروه خودروسازی سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازي سایپا به هنگام بازدید از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در تبریز از عزم جدی گروه سایپا در ارتقای خدمات پس از فروش به مشتریان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : مهندس جهرودی با همراهی مدیرعامل سایپایدک و جمعی از مدیران […]

امیر
شنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

مدیرعامل گروه خودروسازي سایپا به هنگام بازدید از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در تبریز از عزم جدی گروه سایپا در ارتقای خدمات پس از فروش به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

مهندس جهرودی با همراهی مدیرعامل سایپایدک و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، از دو نمایندگی منتخب استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز بازدید کرد و نمایندگان سایپا در سراسر کشور را خط مقدم ارتباط با مشتریان دانست و بر لزوم افزایش رضایت مندی مشتریان نسبت به خدمات پس از فروش تاکید کرد.

مدیرعامل گروه سایپا در جریان این بازدیدها خاطرنشان کرد: با افتتاح سامانه جدید فروش گروه خودروسازی سایپا و همچنین عرضه محصولات جدید طی ماه های آینده، قطعا میزان رضایت مشتریان و ‌مردم از خدمات فروش این مجموعه بهبود چشمگیری خواهد داشت.

گفتنی است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از نمایندگی های ارومچیان و وفادوست در شهر تبریز بازدید کرد و نحوه خدمات رسانی در این نمایندگی ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک با مشتریان تبریزی به گفتگو پرداخت.

سرمایه گذاری ایساکو برای بهبود خدمات پس از فروش

خدمات با کیفیت موجب جلب رضایت مشتری می شود

پشتیبانی و خدمات پس از فروش متفاوت مدیران خودرو در ایام سفر

خدمات امداد سیار و جاده ای گروه خودروسازی کارمانیا

زمان خدمات امداد نوروزی سایپا علی‌رغم افزایش تعداد خودروها افت نکرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی