پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو مشهد

ظرفیت نمایشگاه خودرو مشهد تکمیل شد/ تفکیک نمایشگاه خودرو و قطعات در مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد را می توان بزرگ ترین و مهمترین رویداد خودرویی کشور بعد از نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد. این نمایشگاه هر سال در تابستان برگزار می شود و خبرها حکایت ار تکمیل صد در صدی ظرفیت نمایشگاه خودرو مشهد در سال 97 دارد. همچنین مجری نمایشگاه خودرو مشهد در سال جاری تغییر کرده […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

نمایشگاه خودرو مشهد را می توان بزرگ ترین و مهمترین رویداد خودرویی کشور بعد از نمایشگاه خودرو تهران عنوان کرد. این نمایشگاه هر سال در تابستان برگزار می شود و خبرها حکایت ار تکمیل صد در صدی ظرفیت نمایشگاه خودرو مشهد در سال 97 دارد. همچنین مجری نمایشگاه خودرو مشهد در سال جاری تغییر کرده و هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد امسال با حضور اکثریت فعالان صنعت خودرو در مردادماه استارت می خورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد در گفتگو با خبرنگار جوان خودرو خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را پیش روی داریم که در تاریخ 8 الی 12 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مشهد به عنوان دومین کلان شهر ایران دارای دومین نمایشگاه بزرگ بین المللی خودرو در ایران دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای برای خودروسازان و نمایندگی های برندهای معتبر در ایران است.

مدیر نمایشگاه خودروی مشهد افزود: امسال مجری برگزاری نمایشگاه مشهد تغییر کرده است و ما در شرکت ایده تجارت هرمس در خدمت شرکت های خودرویی و مردم خوب استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال نمایشگاه خودرو مشهد در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و باز برگزار می شود و از 100 درصد ظرفیت نمایشگاهی مشهد برای نمایشگاه خودرو استفاده می شود.

وی در مورد شرکت های حاضر در نمایشگاه مشهد گفت: صد در صد فضای نمایشگاهی برای هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد پر شده است و شرکت ها استقبال بی نظیری از این نمایشگاه داشته اند و ثبت نام ها نیز تمام شده است.

وی افزود: برای اولین بار برای سال جاری 3000 متر فضا در اختیار غرفه داران مستقل خارجی از قرار گرفته است که فعلا نام ایشان را اعلام نمی کنیم اما حضورشان قطعی است و این حضور بسیار دارای اهمیت خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که این سیاست در دومین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب نیز اجرا شد و برندهای مطرح خارجی مستقلا در نمایشگاه حاضر شدندخاطرنشان کرد: اکثر شرکت های فعال در صنعت و بازار خودرو نیز ثبت نام و حضور خود را قطعی کرده اند که از میان آنها می توانم به گروه سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه ماموت، گروه صنعتی ایران خودرو، گروه بهمن خودروسازی کارمانیا ، ایکاپ اشاره کنم و از میان واردکنندگان و نمایندگی های برندهای خارجی نیز حضور آرین موتور، نگین خودرو، جهان نوین آریا، پرشیا خودرو، ستاره ایران و آرمان موتور کویر و تسلا موتور قشم نهایی شده است.

اجرای نمایشگاه قطعات بعد از برگزاری نمایشگاه خودرو

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد از جدا شدن نمایشگاه خودرو و صنعت قطعه سازی خبر داد و افزود: هر ساله یک مشکل برای برگزاری همزمان این دو نمایشگاه به وجود می آمد که به دلیل کمبود فضا رخ می داد، به همین دلیل امسال برای استفاده از ظرفیت های هر دو حوزه، تصمیم گرفتیم این دو حوزه را در دو نمایشگاه جدا از هم و به فاصله ی زمانی کم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق کمک می کند فعالان حوزه قطعات از فضا و امکان بیشتری استفاده کنند زیرا استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب قطعه سازی کشور نیز شناخته می شود و حیف خواهد بود که از این ظرفیت در جهت بازارسازی و بازاریابی استفاده بهینه نشود.

عاجزی تاکید کرد: در نمایشگاه قطعات و لوازم یدکی بهتر می توانیم به کارشناسان و اهل فن و صنعت خدمات ارائه کنیم زیرا در نمایشگاه خودرو بازدیدکنندگان بعضا به صورت عمومی تر حضور پیدا می کنند و فضا برای بازدید کارشناسان کمتر فراهم می شود.

وی افزود: با جداسازی نمایشگاه های خودرو و قطعات، امکان توسعه حضور برندهای مختلف در هر دو نمایشگاه و خدمت رسانی بهتر فراهم خواهد شد. عاجزی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه قطعات و لوازم یدکی نیز در تاریخ 17 الی 20 مرداد در محل دائمی نمایشگاه های مشهد برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد گفت: نمایشگاه قطعات نیز در فضایی بالغ بر 20 هزار متر مربع اجرا خواهد شد و عمدتا در سالن های سرپوشیده برگزار می شود. نمایشگاه قطعات را در حال ثبت نام هستیم. تلاش خواهیم کرد که میزبان شرکت های خارجی به صورت پاویون های اختصاصی در این نمایشگاه هم باشیم.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (3) / تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا در کارزار نمایشگاه

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (6) / پارس خودرو از قیمت برلیانس C3 رونمایی کرد

گزارش نمایشگاه مشهد (12) / دورهمی محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۱۳) / حضور جهان نوین آریا با ۲ مدل نیسان

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۲۰) / لوح غرفه برتر نمايشگاه به گروه بهمن رسيد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی