پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار XJ50

جگوار نسل نهم XJ را روانه بازار می کند

جگوار XJ برای اولین بار در سال 1968 میلادی عرضه شد و تا به امروز، هشت نسل را پشت سر گذاشته است. جدیدترین نسل XJ از سال 2009 در بازار حضور پر رنگی دارد و جگوار به مناسبت 50-اُمین سالگرد تولید این مدل، یک نسخه خاص از آن را با نام XJ50 معرفی کرده است. […]

امیر
شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

جگوار XJ برای اولین بار در سال 1968 میلادی عرضه شد و تا به امروز، هشت نسل را پشت سر گذاشته است. جدیدترین نسل XJ از سال 2009 در بازار حضور پر رنگی دارد و جگوار به مناسبت 50-اُمین سالگرد تولید این مدل، یک نسخه خاص از آن را با نام XJ50 معرفی کرده است.

تولد جگوار xj50نسخه XJ50 برای هر دو مدل استاندارد و LWB با فاصله محورهای بیشتر قابل سفارش است. XJ50 از تغییراتی نسبت به XJ معمولی برخوردار است که از بارزترین آنها باید به سپر جدید در جلو و عقب اشاره نمود. رینگ های 20 اینچی آلیاژی با طراحی زیبا که با عنوان Venom شناخته می شود نیز نقش بسزایی را در زیبایی آن دارد.

کابین جگوار xj50

برای اینکه XJ50 جلوه ای خاص تر را به خودش بگیرد، جگوار سه رنگ سفارشی و منحصر به فرد را در طیف قرمز، آبی، سفید و مشکی در نظر گرفته است.
کابین نیز برای اینکه خاص تر باشد، از دوخت لوزی مانند برای روکش صندلی ها بهره می برد. استفاده از چوب طبیعی بر روی پنل درب ها و تزیینات آلومینیومی براق، کابین XJ50 را از XJ استاندارد متمایز می کند ضمن اینکه لوگو XJ50 در بخش های مختلف کابین را نباید از قلم انداخت.
قیمت پایه XJ50 از 74 هزار و 280 پوند آغاز می شود.

جگوار xj50

جگوار تنها چند سالی با نهمین نسل از XJ فاصله دارد و مدعی است که لوکس ترین و پیشرفته ترین سدان در کلاس خودش خواهد بود و مرسدس بنز S کلاس را تنها رقیب خودش می داند.

رکورد سریع ترین سدان نوربرگ رینگ توسط جگوار XE SV Project 8

هر آنچه از جگوار XF اسپرت بریک می‌خواهید بدانید

جگوار اف-پیس برنده جایزه بهترین طراحی و بهترین خودرو سال 2017

طلسم ورود لندروور و جگوار به ایران شکست

فروش قابل توجه F-Pace جگوار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی