پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی-تاکسیرانی

افزایش نرخ کرایه تاکسی غیر قانونی است / تغییر نرخ ها باید به تصویب نهادهای مربوط برسد

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، هر گونه تغییر نرخ کرایه تاکسی باید به تصویب شورای شهر و تأیید فرمانداری برسد در غیر این صورت هر گونه افزایشی غیرقانونی است و با آن برخورد می‌کنیم. این در حالی است که در مدت اخیر شکایت از تاکسی های گردشی به دلیل دریافت مبلغ بیشتر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، هر گونه تغییر نرخ کرایه تاکسی باید به تصویب شورای شهر و تأیید فرمانداری برسد در غیر این صورت هر گونه افزایشی غیرقانونی است و با آن برخورد می‌کنیم. این در حالی است که در مدت اخیر شکایت از تاکسی های گردشی به دلیل دریافت مبلغ بیشتر از نرخ صوب افزایش یافته است.

علیرضا قنادان  در پاسخ به این پرسش که برخی رانندگان به صورت خودسرانه نرخ کرایه تاکسی را افزایش داده‌اند، گفت: هر گونه تغییر نرخ باید به تصویب شورا و تأیید فرمانداری برسد در غیر این صورت هر گونه افزایشی غیرقانونی است و با آن برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم تخلفاتی را که می‌بینند اعلام کنند، گفت: ما که در تمام ماشین‌ها نیستیم بهتر است مردم اگر شکایتی دارند به 137 یا 1888  اعلام کنند بدون اغماض راننده متخلف احضار می‌شود.

قنادان با بیان اینکه این مشکلات بیشتر در تاکسی‌های گردشی رخ می‌دهد گفت: در خطوط تاکسی‌ رانی کمتر این گونه موارد رخ می‌دهد و بیشترین شکایت ما مربوط به تاکسی‌ های گردشی است.

منبع: فارس

تاکسی گردشگری در پایتخت راه اندازی شد

افزایش قیمت بلیت مترو از اردیبهشت 97/ فعلا خبری از افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس نیست

نوسازی تاکسی های ون پس از وقفه 10 ساله

مسئول خط حق تعیین نرخ کرایه تاکسی را ندارد

اعمال نظارت سفت و سخت بر تاکسی ها/ جریمه تاکسی هایی که در روزهای برفی کم کاری می کنند

نرم افزار فون پی ، چاره ای مناسب برای مشکل پول خرد/آموزش پرداخت آنلاین کرایه تاکسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی