پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آکورا RDX (5)

آکورا RDX 2019 با ظاهری متفاوت

کمپانی آکورا, همانند لکسوس, در مدل های جدیدش به طراحی های متقارن روی آورده است. نسخه جدید آکورا RDX  برای سال 2019 هم از این قاعده مستثنی نیست. بیشترین تغییرات انجام گرفته بر روی مدل جدید RDX , بر روی چهره جلویی خودرو انجام گرفته است. همانند دیگر محصولات آکورا, نسخه RDX از یک جلو […]

ارشیا
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

کمپانی آکورا, همانند لکسوس, در مدل های جدیدش به طراحی های متقارن روی آورده است. نسخه جدید آکورا RDX  برای سال 2019 هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیشترین تغییرات انجام گرفته بر روی مدل جدید RDX , بر روی چهره جلویی خودرو انجام گرفته است. همانند دیگر محصولات آکورا, نسخه RDX از یک جلو پنجره مشبک استفاده می کند که از نسخه قبلی عریض تر است. علامت آکورا در جلوپنجره هم به طور قابل توجهی بزرگتر شده است. LED های چراغ به کار رفته در مدل جدید نسبت به مدل قدیمی پر نور ترند و به جای 5 دسته LED از 7 دسته LED استفاده شده است.

بر روی کاپوت شاهد حضور خط های جدیدی بر روی بدنه هستیم که چهره ای تهاجمی تر دارد. در مدل A-Spec جلو پنجره و ورودی های هوا در زیر سپر با رنگ مشکی عرضه می شوند. اگر از زاویه کناری به آکورا RDX نگاهی بیاندازیم, متوجه طراحی شیب دار سقف می شویم که در بازار کراس اوور ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. در های خودرو به نوعی طراحی شده اند که به خودرو حالت Fastback می دهند.

 

در قسمتی عقبی خودرو ها چراغ هایی با طراحی جدید قرار گرفته اند که حالتی مانند چنگک خرچنگ دارند. جای پلاک هم طراحی جدیدی دارد و در یک فرو رفتگی قرار گرفته است. هم چنین به کار بردن خطوط بیشتر در بدنه در قسمت عقب, جلوه ویژه ای به این خودرو داده است.

اما شاید جذاب ترین بخش تفاوت های صورت گرفته بین مدل جدید RDX با نسل قبل, طراحی جدید فضای کابین داخلی باشد. در مدل جدید RDX به جای استفاده از دو صفحه نمایش کوچک (در مدل قدیمی), از یک صفحه نمایش بزرگ 10.2 اینچی لمسی استفاده شده است. تمامی کترلر ها در کنسول وسط جذاب RDX قرار گرفته اند و این بار به جای استفاده از یک شیفتر پلاستیکی, از شیفتر الکترونیکی استفاده شده است.

به نظر من که مدل RDX 2019 بسیار جذاب تر از نسل قبلی است. نظر شما چیست؟

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

آکورا در نمایشگاه اتومبیل پکن از کراس اوور کامپکتی رونمایی می‌کند

نخستین آکورا NSX جدید به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد

تريم هاي متنوع تاخير آکورا NSX را جبران کرد

آئودی Q3 ، در دام زوتی !

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی