پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دریفت هوایی ماشین و هلی کوپتر

دریفت هوایی ماشین و هلی کوپتر

فلیکس بامگارتنر چتربازی که همین اواخر پرش از ارتفاع ۲۴ مایلی را تجربه کرده بود در به در دنبال راهی برای سرگرم کردن خود می‌گشت و در این بین با دریفت هوایی آشنا شد. وسایل مورد نیازبرای آخرین شیرین‌کاری فلیکس شامل هلی کوپتری با کنترل خودش و خودروی دریفت تویوتا جی تی ۸۶ با ۱٬۰۰۰ […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

فلیکس بامگارتنر چتربازی که همین اواخر پرش از ارتفاع ۲۴ مایلی را تجربه کرده بود در به در دنبال راهی برای سرگرم کردن خود می‌گشت و در این بین با دریفت هوایی آشنا شد.

دریفت هوایی ماشین و هلی کوپتر

وسایل مورد نیازبرای آخرین شیرین‌کاری فلیکس شامل هلی کوپتری با کنترل خودش و خودروی دریفت تویوتا جی تی ۸۶ با ۱٬۰۰۰ اسب بخار قدرت است که راننده لهستانی، Jakub Przygoński ، را پشت فرمان خود دارد. تعجبی نیست که بامگارتنر عاشق پرواز با هلی کوپتر ، رقابت با جی تی ۸۶ را به عهده گرفت. مرکب خلبان هم Bolkov BO105 است، هلی کوپتری مخصوص حرکات آکروباتیک. این برنامه حین رویداد هلی دریفت ردبول در لهستان به وقوع پیوست. در این بازی سراسر هیجان که در پایگاه سابق نیروی هوایی لهستان رخ می‌داد، یک جنگنده میگ ۲۹، هلی کوپتر کبرا و یک جفت اسباب‌بازی ریموت کنترلی، بامگارتنر و تیمش را همراهی می‌کردند. فلیکس در همین خصوص گفت:

این کار هرگز پیش از این انجام نشده پس به همین خاطر اسباب بازی‌هایمان را به فرودگاه دبرزنو آوردیم، و این‌گونه شد که بزرگ‌ترین زمین بازی دنیا از آن من شد.

درست می‌گویید، فیلم‌برداری این حرکت‌های دیوانه‌وار اصلاً کار آسانی نبود فقط به آن صحنه هیجان‌انگیزی که هلی کوپتر هدف روی خودرو را می‌زند توجه کنید، جیکوب گفت: ” چیزی نمانده بود که دوربین GoPro روی ماشینم قربانی شود ”

هلی کوپتر ۱۶۰ کیلومتر سرعت داشت و تنها ۳۰ سانتی‌متر بالای سرم بود، راستش لحظه بسیار ترسناکی بود.

دریفت هوایی ماشین و هلی کوپتر

در این تصویر تماشایی بامگارتنر ، پیست و فضای بالای آن را در اختیار گرفته و به طرز خطرناکی به خودروی درحال دریفت نزدیک می‌شود درحالی‌که سعی در تقلید حرکاتش دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی