پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD S7_بی وای دی

شرایط فروش محصولات کارمانیا (ویژه ماه رمضان)

شرایط فروش محصولات کارمانیا برای دو خودرو BYD S6 و BYD S7 به صورت پیش فروش و نقد و اقساط ویژه ماه مبارک رمضان اعلام می شود. شرایط فروش محصولات کارمانیا (ویژه ماه رمضان) : امکانات BYD S6 : کابین S6 با رنگ‌بندی انتخابی سفید، مشکی، قهوه‌ای یا نقره‌ای تزئین‌شده و در نگاه اول کیفیت […]

امیر
دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرایط فروش محصولات کارمانیا برای دو خودرو BYD S6 و BYD S7 به صورت پیش فروش و نقد و اقساط ویژه ماه مبارک رمضان اعلام می شود.

شرایط فروش محصولات کارمانیا (ویژه ماه رمضان) :

شرایط فروش محصولات کارمانیا (ویژه ماه رمضان) :

امکانات BYD S6 :

کابین S6 با رنگ‌بندی انتخابی سفید، مشکی، قهوه‌ای یا نقره‌ای تزئین‌شده و در نگاه اول کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبای هم‌وطن‌اش دارد. پوشش چرم طبیعی صندلی‌ها و فرمان کیفیت قابل‌قبولی دارند و ارگونومی کابین نسبت به خودرویی در این رنج قیمت مناسب است. داخل کابین نیز شباهت با RX در طراحی قسمت‌هایی مثل داشبورد، صندلی‌ها، صندوق بار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده خودنمایی می‌کنند. صندلی راننده در 8 جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و برای استفاده از فضای بیش‌تر صندوق بار می‌توانید صندلی عقب را بخوابانید. یک نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی نیز در مرکز کنسول جلو تعبیه شده و می‌توانید بدون کلید وارد کابین شوید و پیشرانه را توسط استارت دکمه‌ای روشن کنید. به‌دلیل ابعاد بزرگ بدنه خودرو، دوربین دنده‌عقب، دوربین آینه سمت راست، 2 سنسور جلو و 4 سنسور عقب به دید بهتر راننده کمک می‌کنند. ۶ عدد ایربگ در 10 نقطه داخل کابین ایمنی سرنشینان را تامین می‌کنند و S6 توانسته ۵ ستاره ایمنی موسسه C.NCAP چین را به خود اختصاص بدهد. سیستم صوتی 6S  نیز به ۹ اسپیکر مجهز شده و علاوه بر سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، دارای سیستم GPS منطبق بر نقشه ایران است.

مشخصات و امکانات BYD S7 :

بي واي دي S7 يك پيشرانه ٢ ليتري توربو با توان ٢٠٣ اسب بخار و گشتاور ٣٢٠ نيوتن متر را در دل خود جاي داده و از نظر فني در مقابل رقباي هم قيمت خود حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
تفاوت هاي ظاهري S7 با مدل قبلي قابل توجه است و از امكانات به روزتر و جذاب تري نظير دوربين ٣٦٠ درجه، صندلي برقي ١٢ حالته، صفحه نمايش ١٢ اينچي و ريموت استارتر بهره مي برد.

فروش فوری پژو 207 دنده ای (به مناسبت آزادسازی خرمشهر)

شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت (اردیبهشت 97)

پیش فروش اعتباری MG 360 با قیمت قطعی (اردیبهشت 97)

فروش نقدی چانگان CS35 (اردیبهشت 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی