پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LX570

تصاویر شکاری از لکسوس LX570

مدل 2016 لکسوس LX570 که بیشتر منابع خبری صنعت خودروسازی بر روی فیس لیفت بودن آن تاکید دارند، یکی دو روز پیش تصاویری شکاری بدون پوشش از آن منتشر شد، ولی نکته جالب این تصاویر، عکاسی هم از داخل کابین و هم از خارج کابین بدون پوشش آن است. البته گفتنی است که با نگاهی […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

مدل 2016 لکسوس LX570 که بیشتر منابع خبری صنعت خودروسازی بر روی فیس لیفت بودن آن تاکید دارند، یکی دو روز پیش تصاویری شکاری بدون پوشش از آن منتشر شد، ولی نکته جالب این تصاویر، عکاسی هم از داخل کابین و هم از خارج کابین بدون پوشش آن است. البته گفتنی است که با نگاهی دقیق‌تر به کنار گوشه‌های تصاویر منتشر شده از این لکسوس، می‌توان فهمید که این محصول در گمرکات دریایی بوده و دست عکاس هم برای گرفتن تصویر از نقاط مختلف آن باز بوده است، چون سوئیچ این خودرو هم جهت جابجایی آن، بر روی خودرو بوده است.

لکسوس LX570

در ابتدا از طراحی خودرو شروع می‌کنیم، اگر نسخه اصلی لکسوس LX570 که در سال 2012 تا 2013 میلادی معرفی شده بود را به خاطر داشته باشید، می‌بینید که در نسخه فیس لیفت اول ، از همه چراغ‌های پیشانی خودرو کشیده‌تر شده و با طراحی بهتری هم در قاب اصلی همراه شده است. جلوپنجره جلویی خودرو هم تقریبا در همان فرم سابق طراحی شده است، ولی حاشیه آن را نواری کرومی رنگ گرفته و در لابه‌لای آن هم تماما ستون‌هایی افقی مشکی رنگ کار شده که در گوشه‌های انتهایی خود، بزرگ و پهن شده‌اند. دیگر قسمت این بخش هم که بیشترین تغییرات را به خود دیده است، مه شکن‌های اصلی نصب شده در دو طرف خودروست که از نو طراحی شده و اطراف آن هم قابی نواری شکل کشیده عمودی نصب شده است.

لکسوس LX570

نگاهی هم به قسمت عقبی خودرو بیاندازیم، خواهیم دید که فرم اصلی شاسی حفظ شده و دست نخورده باقی مانده است، ولی چراغ‌های دوتکه عقب از تکنولوژی LED ساخته شده و در بالای آن هم نوارهایی کرومی نصب شده است و در دو گوشه پلکان ورودی به بخش عقب کابین هم شب نماهایی جدید نسبتا مربعی شکل به جای شب نماهای مستطیل شکل مدل استاندارد، بکار گرفته شده است.

از مشخصات فنی این خودرو خودتان بهتر می‌دانید که، اطلاعاتی منتشر نشده است، ولی احتمال استفاده از پیشرانه بهبود یافته 5.7 لیتری V8 مدل استاندارد وجود دارد که با حداکثر قدرتی 383 اسب بخاری و گشتاوری 546 نیوتن متری، در محدوده قدرتی لکسوس LX 570 به خدمت گرفته شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی