پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آستون مارتین DB11 2019

آستون مارتین DB11 سریعتر و خشن تر می شود

بخش AMR آستون مارتین همچون AMG برای مرسدس بنز یا M برای ب.ام.و، وظیفه ساخت نسخه های های پرفورمنس تولیدات این برند بریتانیایی را دارا می باشد. AMR در جدیدترین اقدام خود، دستی را به سر و روی سوپراسپرت دلربای DB11 کشیده تا آنرا سریعتر و خشن تر کند. موتور 12 سیلندر 5.2 لیتری بای […]

امیر
چهارشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۷

بخش AMR آستون مارتین همچون AMG برای مرسدس بنز یا M برای ب.ام.و، وظیفه ساخت نسخه های های پرفورمنس تولیدات این برند بریتانیایی را دارا می باشد. AMR در جدیدترین اقدام خود، دستی را به سر و روی سوپراسپرت دلربای DB11 کشیده تا آنرا سریعتر و خشن تر کند.

استون مارتین DB11موتور 12 سیلندر 5.2 لیتری بای توربو DB11 با تنظیمات AMR، حالا می تواند 630 اسب بحار نیرو را تولید کند که 30 اسب بخار از DB11 استاندارد بیشتر است اما گشتاور آن در حد همان 700 نیوتون متر باقی مانده است.

کابین استون مارتین DB11 2019افزایش قدرت، باعث بهبود شتاب نیز شده و شتاب صفر تا صد آن با 0.2 ثانیه کاهش، به 3.7 ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت نیز به 335 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته که 13 کیلومتر بر ساعت بیشتر از DB11 استاندارد می باشد.

استون مارتین 2019

اما این تمام تغییرات DB11 AMR نیست، بلکه این سوپراسپرت از غرش های بلندتری هم بهره می برد.
علاوه بر این، AMR از تغییراتی در گیربکس و سیستم تعلیق برای سواری مهیج تر و همچنین تغییرات ظاهری بهره می برد. آستون مارتین قصد دارد که فقط تعداد یکصد دستگاه از DB11 نسخه AMR را تولید کند. قیمت پایه AMR رقم 241 هزار دلار اعلام شده است.

نسخه باند آستون مارتین DB9 GT برای جیمزباند !

استون مارتین DB9 GT رونمایی شد

کانسپت هیبرید JAC برای رقابت با اسمارت فورتو

مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی