پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVMx22 و MVM X33s در سفر_مدیران خودرو

ام وی ام X22 به ESP و آپشن‌های جدید مجهز می‌شود

ام وی ام X22 خودرویی موفق در سگمنت کراس اوورهای کامپکت شهری است که با تکیه بر طراحی جذاب و جوان پسند خود توانسته در مدت زمان کوتاهی سهم خوبی از بازار خودرو کشور را از آن خود کند. X22 در کنار طراحی موفق خود از گستره وسیعی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷

ام وی ام X22 خودرویی موفق در سگمنت کراس اوورهای کامپکت شهری است که با تکیه بر طراحی جذاب و جوان پسند خود توانسته در مدت زمان کوتاهی سهم خوبی از بازار خودرو کشور را از آن خود کند.

X22 در کنار طراحی موفق خود از گستره وسیعی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که رانندگی را در شهر و در مسیرهای برون شهری با ضریب اعتماد بالاتری برای راننده و سرنشینان میسر می‌کند.

اخیرا شرکت مدیران خودرو با ارائه نسخه جدیدی در مدل اتوماتیک شاخص های ایمنی را در این خودرو بهبود داده تا ضریب ایمنی و اعتماد به این خودرو را در عمل و در استفاده برای مشتریان افزایش داده باشد. این تغییرات شامل دو بخش ایمنی و امکانات رفاهی خودرو است. اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP به  ظرفیت عکس العمل های ناگهانی را در این خودرو افزایش می‌دهد و در نهایت ضریب ایمنی و قابلیت اعتماد به این خودرو را چندین برابر می‌کند. سیستم ESP هنگام تغییر مسیر ناخواسته خودرو، با ایجاد گشتاور خنثی آن‌را به مسیر اولیه خود باز می‌گرداندو مانع از بروز انحراف از جاده می‌شود. 

در ادامه این تغییرات، سیستم کنترل فشار باد تایر یا TPMS به این خودرو اضافه شده است تا راننده در حین رانندگی از وضعیت تایرها مطلع باشد تا در صورت نیاز و قبل از حادثه ناگوار و یا شروع سفرهای طولانی اقدامات لازم را صورت دهد. همچنین اضافه شدن کنسول میانی به این نسخه راحتی راننده و سرنشین جلو را خصوصا در سفرهای طولانی به شدت افزایش خواهد داد.

در حال حاضر فروش این نسخه با قیمت قطعی و 45 درصد تسهیلات وام بلند مدت در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو مهیا بوده و علاقه مندان می‌توانند نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر، خرید خود را نهایی کنند.

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

تایید ایمنی MVM 315 در ایران و اسپانیا

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی