پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7

مروری بر طراحی محصولات کمپانی DS

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، نام DS اولین بار در سال 1955 و با سری خودرو هایی که توسط سیتروئن معرفی شدند شنیده شد. این کمپانی در شهر پاریس شکل گرفت. شهری که سراسر هنر است و همیشه نمایانگر جلوه های بصری خاص بوده است. از برج ایفل گرفته تا خیابان شانزه لیزه […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، نام DS اولین بار در سال 1955 و با سری خودرو هایی که توسط سیتروئن معرفی شدند شنیده شد. این کمپانی در شهر پاریس شکل گرفت. شهری که سراسر هنر است و همیشه نمایانگر جلوه های بصری خاص بوده است. از برج ایفل گرفته تا خیابان شانزه لیزه که فرانسوی ها به آن لقب زیبا ترین خیابان جهان را داده اند. کمپانی DS هم با الهام گرفتن از حال و هوای رویایی شهر پاریس خودروهایی را به بازار معرفی می کند که در آنها از فاکتور های هنری و تخصصی به خوبی استفاده شده است. در این نوشتار به بررسی و معرفی نمونه های فعلی DS در بازار جهانی که بخشی از آن هم در ایران وجود دارد می پردازیم.

کلکسیون هنری DS شامل نمونه های DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4, DS 4 CROSSBACK, DS 4S, DS 5, DS 5LS and DS 6 و DS7 کراس بک می شود که در هر کدام از این نمونه بکار گیری فاکتور های هنری و طراحی چشم نواز به خوبی مشهود است.

طرز تفکر آوان گاردی و پیشرو در طراحی تمامی محصولات DS به چشم می خورد هر خودرو شخصیت خاص خود را دارد. از خودروی کوچک DS3 گرفته تا شاسی بلند پریمیوم DS7 کراس بک, در تمامی مدل ها شخصیتی خاص برای خودروها در نظر گرفته شده است. هم چنین کمپانی DS تصمیم به تولید نمونه های Limited edtion یا تولید محدود کرده است که همین امر ارزش برخی محصولات این برند خودرویی لوکس را بالاتر می برد.

Crossback DS7

در سال 2017 محصول جدیدی به خانواده DS اضافه شد تا حال و هوای لوکس تر و جذاب تری به سبد محصولات DS ببخشد.

DS7

خودرویی که در جریان نمایشگاه ژنو سال 2017 معرفی شد. اما نکته جالب در مورد این خودرو این است که اولین بار DS7 همراه با بیست و پنجمین رئیس جمهوری فرانسه یعنی امانوئل ماکرون در خیابان ها دیده شد. در تاریخ 14 می سال 2017  امانوئل ماکرون با خودروی DS7 خاص خود در دیدگاه عموم ظاهر شد. این در حالی بود که قرار بود فروش خودروی DS7 از اوایل سال 2018 اغاز شود.

DS MACRON

خودروی ماکرون با نمونه های معمولی فرق می کرد. در این خودرو از یک سقف مخصوص باز شونده استفاده شده بود تا رئیس جمهور بتواند به طور استاده در صندلی های عقب قرار بگیرد. این خودرو دارای رینگ های 20 اینچی آلومینیمی بود و در فضای داخلی از روکش چرم مخصوص با نام Opera Inspiration استفاده شده بود. اکنون نسخه مخصوصی از DS7 با نام DS 7 CROSSBACK La Première  یا نسخه پریمیوم موجود است. این نمونه برای خریدارانی که به جزئیات و طراحی هارمونیک علاقه دارند بهترین گزینه به حساب می آید. خودروی DS7 با چهره کاریزماتیک جذاب بدنه و طراحی چشم نوازش یکی از بهترین خودرو های لوکس فرانسوی حال حاضر بازار جهانی و حتی ایران به حساب می آید. اخیرا کمپانی DS در مسابقات فرمول E یا خودروهای مسابقه ای الکتریکی هم شرکت کرده است که این مسئله بیانگر پیشرفت قابل توجه این کمپانی در کسب دانش تولید خودروهای الکتریکی را نشان می دهد.

ds-automobiles

کمپانی DS برای سال 2019 برنامه ریزی کرده است تا به جمع بهترین سازندگان خودروهای هیبریدی بپیوندد. نسخه DS7 هیبریدی با قدرتی بیش از 300 اسب بخار و سیستم 4 چرخ متحرک اولین سرباز از ارتش جدید هیبریدی های DS خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

جذاب فرانسوی، محبوب بازار ایران/ تحلیلی بر شرایط DS3 در بازار خودرو کشور

تکنولوژی به سبک DS

قیمت جدید DS6 مدل 2018 اعلام شد

فروش بهاری محصولات 2018 برند پریمیوم DS

DS 7 کراس بک، زیباترین طراحی سال

جایگاه دوم مسابقات فرمول E مراکش به DS رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی