پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آکورا RDX (3)

آکورا RDX 350 اسب بخاری برای مسابقات پایکس پیکس معرفی شد

کمپانی آکورا قصد دارد در سال 2019 به مسابقات پایکس پیکس بازگردد. این کمپانی چند خودرو را برای مسابقات پایکس پیکس یا تپه نوردی عرضه خواهد کرد. یکی از این خودرو ها, آکورا RDX 350 اسب بخاری است. به لطف تغییرات فنی صورت گرفته در RDX , اکنون قدرت به 350اسب بخار و گشتاور به […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی آکورا قصد دارد در سال 2019 به مسابقات پایکس پیکس بازگردد. این کمپانی چند خودرو را برای مسابقات پایکس پیکس یا تپه نوردی عرضه خواهد کرد. یکی از این خودرو ها, آکورا RDX 350 اسب بخاری است.

به لطف تغییرات فنی صورت گرفته در RDX , اکنون قدرت به 350اسب بخار و گشتاور به 330 پوند بر فوت رسیده است. نسخه معمولی این خودرو 272 اسب بخار قدرت و 280 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. موتور 2 لیتری این خودرو از یک توربو بزرگتر و اینترکولر حجیم تر بهره می برد.

آکورا RDX (4)

 

هم چنین آکورا از یک باتری 48 ولتی هیبریدی با یک سوپرشارژ الکتریکی بهره می برد که در کم کردن لگ توربو هم تاثیر مثبتی دارد. از دیگر تغییرات انجام گرفته در این خودرو می توان به شاسی مسابقه ای جدید, رینگ های 19 اینچی HRE ,لاستیک های پیرلی و ترمز های برمبو اشاره کرد. در فضای داخلی خودرو هم بسیاری از ادوات لوکس حذف شده اند تا خودرو وزن کمتری داشته باشد. خودروی RDX در کلاس نمایشی مسابقات شرکت خواهد کرد. هم چنین یک نمونه آکورا  TLX A-Specهم با 500 اسب بخار قدرت در مسابقات شرکت خواهد کرد.

علاوه بر این یک دستگاه آکورا NSX هم در کلاس Time Attack شرکت خواهد کرد. مسابقات پایکس پیکس از تاریخ 24 ژوئن آغاز می شود. در جریان مسابقه خودرو ها از ارتفاع 4,720  فوتی مسابقه را آغاز می کنند و تا ارتفاع 14,115 فوتی بالا می روند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قیمت نسل جدید RDX توسط آکورا اعلام شد

آکورا RDX 2019 با ظاهری متفاوت

آکورا در نمایشگاه اتومبیل پکن از کراس اوور کامپکتی رونمایی می‌کند

نخستین آکورا NSX جدید به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی