پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل جیلی GC6 به مشتریان

تحویل اولین سری خودرو جیلی GC6 به مشتریان

گروه خودروسازان بم اولین سری از خودروی جیلی GC6 را به مشتریان خود طی مراسمی تحویل شد. به گزارش پرشین خودرو، خودرو جیلی GC6 در واپسین روزهای سال 96 برای اولین‌بار به‌ صورت رسمی به بازار، معرفی و در همان ساعات ابتدایی پیش‌ فروش، با استقبال خوب خریداران مواجه شد. موعد تحویل این خودروها در […]

امیر
یکشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

گروه خودروسازان بم اولین سری از خودروی جیلی GC6 را به مشتریان خود طی مراسمی تحویل شد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو جیلی GC6 در واپسین روزهای سال 96 برای اولین‌بار به‌ صورت رسمی به بازار، معرفی و در همان ساعات ابتدایی پیش‌ فروش، با استقبال خوب خریداران مواجه شد.

موعد تحویل این خودروها در زمان ثبت‌نام اردیبهشت‌ماه سال 97 اعلام شده بود که با توجه به شرایط موجود و نوسانات بازار، خودروسازان بم با کمترین تاخیر به تعهد خود عمل کرد و روز گذشته با تحویل 30 دستگاه از این خودرو به مشتریان، روند تحویل آن را آغاز کرد. تا پایان خردادماه بیش از 300 دستگاه از این خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

رونمایی جیلی GC6

در حال حاضر پیش‌ فروش ویژه خردادماه این خودرو، با قیمت قطعی 67 میلیون و 900 هزار‌ تومان توسط خودروسازان بم در حال اجراست که با توجه به انتخاب نوع خرید از سوی مشتریان، موعد تحویل خودرو از مرداد تا مهر‌ماه تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت خودروسازان بم به نشانی www.bamco.ir مراجعه کنند.

این خودرو که نسخه فیس‌لیفت جیلی GC6 به‌ شمار می‌رود، به‌دلیل امکانات رفاهی بیشتر و ظاهر مدرن و به‌ روز، با لوگوی امگرند به بازار چین عرضه خواهد شد. جیلی GC6 پرفروش‌ترین سدان سگمنت B بازار چین شناخته می‌شود و در بحث رضایت مشتریان چینی و بازارهای هدف، توانسته است امتیازات بالایی را به‌دست آورد.

رونمایی جیلی GC6

مشخصات فنی جیلی GC6 فیس لیفت

نسخه فیس لیفت GC6 از همان موتور و گیربکس قبلی بهره می برد و تنها به روز رسانی نرم افزاری برای این خودرو اقتصادی اتفاق افتاده است. پیشرانه ۱٫۵ لیتری این سدان چینی مونتاژ داخل ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور تولید می کند و نیروی پیشرانه توسط یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

برخی امکانات جیلی GC6 :

جیلی GC6 جدید به امکاناتی نظیر دی لایت های جدید، سانروف، تریم داخلی دو رنگ، سیستم صوتی و تصویری جدید، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز شده است.

خودروسازان بم از جیلی GC6 فیس لیفت رونمایی کرد + تصاویر

تکذیب عدم تحویل محصولات به بهانه افزایش قیمت توسط ایران خودرو

اولین سری بورگوارد تحویل مشتریان شد

اولین سری BYD F3 تحویل مشتریان کارمانیا شد

اولین سری جک S3 به مشتریان تحویل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی