پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی E-tron

معرفی آئودی E-tron به تعویق افتاد

کمپانی آئودی که این روزها حال و روز خوبی ندارد, اکنون خبری مبنی بر تعویق رونمایی suv الکتریکی اش را منتشر کرده است. پس از دستگیر شدن  Rupert Stadlerرئیس کمپانی, این طور به نظر می رسد که برنامه ریزی کمپانی آئودی پس از دستگیر شدن آقای رئیس, به کلی با مشکل مواجه شده است. کمپانی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۷

کمپانی آئودی که این روزها حال و روز خوبی ندارد, اکنون خبری مبنی بر تعویق رونمایی suv الکتریکی اش را منتشر کرده است. پس از دستگیر شدن  Rupert Stadlerرئیس کمپانی, این طور به نظر می رسد که برنامه ریزی کمپانی آئودی پس از دستگیر شدن آقای رئیس, به کلی با مشکل مواجه شده است.

کمپانی آئودی از ماه ها قبل با تبلیغات بسیار زیاد اقدام به معرفی SUV الکتریکی جدید خود به نام E-tron کرده بود. به گفته کمپانی قرار بود این خودرو در جریان همایشی در شهر بروکسل بلژیک در تاریخ 30 آگوست معرفی شود. اما به تازگی یکی از مسئولان آئودی اعلام کرده است که معرفی خودروی E-tron به علت مشکلات سازمانی به تعویق خواهد افتاد.

آئودی E-tron2

با توجه به بازار داغ خودرو های شاسی بلند الکتریکی و وجود رقبایی چون مرسدس بنز, تسلا و ب ام و این طور به نظر می رسد که تعویق در معرفی محصول جدید آئودی می تواند در عقب ماندن از رقابت داغ با کمپانی های دیگر تاثیر داشته باشد. این کمپانی اعلام کرده است که برنامه تولید E-tron طبق موعد قبلی انجام می گیرد و تاخیری در تحویل آن صورت نخواهد گرفت. در اینصورت کمپانی مرسدس بنز با معرفی مدل EQC در تاریخ 4 سپتامبر به اولین کمپانی ای تبدیل می شود که محصول الکتریکی خود را معرفی می کند. با این وجود کمپانی آئودی اعلام کرده است که بیش از 5500 دستگاه E-tron 93 هزار دلاری را پیش فروش کرده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

حلقه قانون به پای ارباب حلقه ها/ بازداشت رئیس آئودی

گذرموقت: ملاقات با آئودی A7 در تهران

فراخوان 1.26 میلیون خودرو آئودی به دلیل احتمال آتش سوزی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی