پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_tiggo_5_چری_تیگو 5

تیگو 5 در نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی می شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی شاسی بلند تیگو 5 (Tiggo 5) طی مراسمی با حضور سران مربوطه و فعالان صنعت خودرو در روز سه شنبه 27/5/94 در نمایشگاه مشهد خبر داد. مهندس امیری ضمن اشاره به سابقه بیش از 10 ساله فعالیت و تولید ام وی ام در ایران افزود: […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی شاسی بلند تیگو 5 (Tiggo 5) طی مراسمی با حضور سران مربوطه و فعالان صنعت خودرو در روز سه شنبه 27/5/94 در نمایشگاه مشهد خبر داد.

مهندس امیری ضمن اشاره به سابقه بیش از 10 ساله فعالیت و تولید ام وی ام در ایران افزود: شرکت مدیران خودرو بعنوان قطب سوم خودروسازی کشور سهم قابل توجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و بعنوان بزرگ ترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغال زایی مستقیم بیش از 3هزار نفر و غیر مستقیم برای حدود 10 هزار نفر شده است.

ایشان همچنین اشاره کردند: همکاری‌های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای لوکس چری با برند‌ MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند که این استراتژی برگرفته از برند های برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدل های لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود.

وی افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب می گردد. در حال حاضر نیز زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.

مشخصات تیگو 5

امیری ادامه داد: خودروی شاسی بلند تیگو 5 یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD صندلی راننده برقی ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به روز رفاهی در سطح بسیار بالا است .

وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد. وی همچنین تاکید کرد این خودرو با 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی رقیب خواهد بود. این گارانتی بلند مدت تضمین کننده کیفیت بالای این محصول می­ باشد.

محصولات دیگر چری در راهند.

امیری خاطر نشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گسترده‌ای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.

مهندس امیری عنوان کرد: خودروی دیگری با نام New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s نیز در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می­گردد و خودرویی کم مصرف، جذاب و جوان پسند است. همچنین خودرو MVM 110 s در مدل بنزینی به زودی با قیمتی زیر 30 میلیون تومان وارد بازار می شود. لازم به توضیح است که حرف S اضافه شده به نام این خودرو مخفف کلمه Sport می­باشد که بیانگر جوان پسند وجذاب بودن این خودرو می­باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه 3 محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که به واسطه این تحول در بازار می توانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.

چری Tiggo5 اتوماتیک، شاسی بلند جدید مدیران خودرو، در راه بازار ایران

مدیران خودرو با دو محصول جدید خواهد درخشید!

چری دو کانسپت جدید معرفی کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی