پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رندر های جدید از کانسپت میتسوبیشی میراژ 2020 منتشر شد

شایعات در مورد نسل جدید میتسوبیشی میراژ از سال گذشته آغاز شد. یکی از بزرگ ترین علامت های سوال این بود که آیا نسل جدید میراژ با رنو کلیو پلت فرم یکسانی خواهد داشت یا خیر. اکنون رندر های جدیدی از این خودرو منتشر شده است تا ظاهر مدل جدید میراژ تاحدودی مشخص شود. Gábor […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷

شایعات در مورد نسل جدید میتسوبیشی میراژ از سال گذشته آغاز شد. یکی از بزرگ ترین علامت های سوال این بود که آیا نسل جدید میراژ با رنو کلیو پلت فرم یکسانی خواهد داشت یا خیر. اکنون رندر های جدیدی از این خودرو منتشر شده است تا ظاهر مدل جدید میراژ تاحدودی مشخص شود.

Gábor Farkas  به تازگی رندر های جدیدی از کانسپت M.G.R که همان میراژ خواهد بود را منتشر کرده است. این رندر با الهام گیری از طراحی Robust & Ingenious میتسوبیشی خلق شده است. در قسمت جلویی این خودرو ظاهری شبیه به میتسوبیشی اکلیپس کراس دارد. چراغ های جلو کشیده هستند و جلو پنجره خودرو ظاهر جذابی به خودرو داده است. شیشه جلو هم شیب زیادی دارد.

میتسوبیشی میراژ (3)

از زاویه کناری, در ها کاملا ساده هستند و خط و خطوط زیادی در بدنه دیده نمی شود. اما گلگیر عقب پهن تر شده است تا ظاهر جذاب تری داشته باشد. هم چنین رینگ های 17 اینچی هم در زیر خودرو قرار گرفته اند تا ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

میتسوبیشی میراژ (7)

در قسمت عقبی دو چراغ خطر به وسیله یک چراغ LED کشیده شده در عرض خودرو بهم وصل شده اند تا باز هم ظاهری شبیه به اکلیپس کراس داشته باشد.

میتسوبیشی میراژ (5)

سپر عقب هم ظاهری شبیه به نمونه e-Evolution  کانسپت دارد. از آنجایی که نمونه جدید بر پایه پلت فرم رنو کلیو خواهد بود, رندر جدید  بزرگتر از نمونه فعلی میراژ است. نمونه جدید 4.1 متر طول, 1.7 پهنا و 1.4 متر ارتفاع دارد. در قسمت داخلی هم از طراحی مدرن خودرو های اسپرت میتسوبیشی استفاده شده است. داشبورد خودرو طراحی ساده ای دارد اما در قسمت میانی که کلید ها و صفحه نمایش قرار دارد, از طراحی قابل قبولی استفاده شده است.

میتسوبیشی میراژ (5)

در فضای داخلی هم با الهام گیری از اکلیپس کراس ادواتی همچون دسته دنده, دستگیره در و تاچ پد طراحی شده است. باید دید که آیا میتسوبیشی هم از این طراحی جدید استفاده خواهد کرد یا خیر. برای یافتن جواب این سوال باید تا معرفی رسمی میراژ توسط میتسوبیشی منتظر ماند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ترکیبی دلچسب برای عشق ماشین ها/ نگاهی به نقاط قوت میتسوبیشی لنسر نسبت به رقبای کره ای

فروش جدید نقدی و مشارکتی محصولات آرین موتور پویا (تیر 97)

بررسی فنی میتسوبیشی لنسر 2018/ سدان خانوادگی قابل اطمینان

شرایط فروش ویژه میتسوبیشی در ماه رمضان + جدول فروش

برنامه های گروه آرین از رونمایی میتسوبیشی اکلیپس تا تحویل DS 7 Crossback

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی