پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی شیرون Divo (8)

نسخه کمیابی از بوگاتی شیرون به نام Divo به زودی معرفی خواهد شد

تنها یک ماه پس از معرفی نمونه شیرون اسپرت توسط بوگاتی, شایعاتی مبنی بر معرفی نمونه ای خاص تاز شیرون توسط بوگاتی منتشر شد. اولین اطلاعات از این نسخه کمیاب پس از برگزاری مراسمی خصوصی پشت در های بسته در لس آنجلس منتشر شد. در این مراسم از حضار خواسته شد که هیچ اطلاعاتی از […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷

تنها یک ماه پس از معرفی نمونه شیرون اسپرت توسط بوگاتی, شایعاتی مبنی بر معرفی نمونه ای خاص تاز شیرون توسط بوگاتی منتشر شد. اولین اطلاعات از این نسخه کمیاب پس از برگزاری مراسمی خصوصی پشت در های بسته در لس آنجلس منتشر شد. در این مراسم از حضار خواسته شد که هیچ اطلاعاتی از این نمونه را به بیرون منتشر نکنند.

بوگاتی شیرون Divo (4)

 

پس از مدتی کمپانی بوگاتی در مراسمی در شهر نیویورک نمونه خاصی از شیرون را در برنامه ای معرفی کرد. این هایپر کار کمیاب با نام شیرون Divo معرفی شد و به گفته بوگاتی کمتر از 100 دستگاه از این نمونه ساخته خواهد شد که همگی فروخته شده اند. کمپانی بوگاتی در این نمونه بر روی شتاب گیری هر چه سریعتر تمرکز کرده است. 0 تا 100 این خودرو در مدت زمان 2.5 ثانیه خواهد بود و در مدت زمان 6.5 ثانیه شیرون Divo به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد.

بوگاتی شیرون Divo (3)

در حالی که نمونه شیرون استاندارد به سقف سرعت 420 کیلومتر بر ساعت می رسد, شیرون Divo به سرعت نهایی 385 کیلومتر بر ساعت می رسد. سقف سرعت کمتر به این دلیل برای این خودرو در نظر گرفته شده است تا بیشتر تمرکز بر روی شتاب گیری باشد و با توجه به استفاده از گیربکس مسابقه ای متفاوت در این خودرو, شتاب گیری نسبت به نمونه معمولی بهتر خواهد بود.

بوگاتی شیرون Divo (5)

کمپانی بوگاتی در نمونه شیرون اسپرت, 18 کیلوگرم وزن خودرو را نسبت به نمونه معمولی شیرون کمتر کرد. در حالی که در نمونه شیرون Divo وزن از این هم کمتر خواهد بود. اما قیمت این خودرو هم در نوع خود جالب است.

بوگاتی شیرون Divo (6)

نمونه Divo 5.8 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. قیمت این خودرو در مقایسه با قیمت 3.1 میلیون دلاری شیرون استاندارد بیشتر خواهد بود. درحالی که قیمت شیرون اسپرت هم 3.67 میلیون دلار خواهد بود. معرفی رسمی این خودرو ماه آینده در نمایشگاه  Pebble Beach خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

1 از 12/ بوگاتی ویرون Sang noir به فروش می رسد

بوگاتی شیرون با مقیاس 1:8/ شاهکار جدید لگو

صدمین نمونه از بوگاتی شیرون ساخته شد

بوگاتی شیرون در کدام کشورها فروش بیشتری دارد؟

اشتهای تمام نشدنی بوگاتی شیرون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی