پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

کلیه خودرو های مشتریان مدیران خودرو (بویژه ام وی ام ایکس 22) در نمایندگی های سراسر کشور در حال تحویل است وتا رضایت کامل مشتریان این روند ادامه خواهد داشت. شرکت مدیران خودرو بعنوان یک شرکت تولید کننده خودرو در ایران در شرایط فعلی تحت تاثیر قرار گرفت اما با محوریت قرار دادن رضایت مندی […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷

کلیه خودرو های مشتریان مدیران خودرو (بویژه ام وی ام ایکس 22) در نمایندگی های سراسر کشور در حال تحویل است وتا رضایت کامل مشتریان این روند ادامه خواهد داشت.

شرکت مدیران خودرو بعنوان یک شرکت تولید کننده خودرو در ایران در شرایط فعلی تحت تاثیر قرار گرفت اما با محوریت قرار دادن رضایت مندی مشتریان با به کارگیری تمام توان و امکانات برای جلب رضایت مشتریان اقدام کرد.

در همین راستا شرکت مدیران خودرو تحویل خودرو های مشتریان خود خصوصا ایکس 22 را با شتاب بیشتر در دستور کار قرار داده و سعی دارد فرآیند تحویل خودروهای خود را بهتر از گذشته بهبود بخشد و این در حالی است که بیشتر شرکت های خودرویی دیگر نه تنها فعالیت فروش خود را متوقف کرده اند بلکه در تحویل خودروهای پیش فروشی خود به مشتریان با مشکلات جدی روبرو هستند.

تحویل خودرو های برند MVM توسط نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور در حال انجام است و امیدواریم به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان دست پیدا کنیم.

مدیران-خودرو11

دومین مرحله ارسال تجهیزات فنی- آموزشی مدیران خودرو به مراکز فنی حرفه ای کشور

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

شرایط فروش MVM X22 توسط مدیران خودرو اعلام شد

محصولات مدیران خودرو به موقع به دست مشتریان می رسند

فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو باسودمشارکت و اقساط بلندمدت

حضور پررنگ مدیران خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو البرز

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی