پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سانگ یانگ تیوولی

رامک خودرو با تیوولی به گود خودروسازی می آید

ممنوعیت واردات خودرو باعث شده آینده فعالیت بسیاری از شرکت های واردکننده خودرو که سال ها در بازار ایران سابقه دارند، نامعلوم باشد و حاصل چندین سال فعالیت این شرکت ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. از سوی دیگر با توجه به خروج آمریکا از برجام و احتمال آغاز دوباره تحریم ها علیه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۷

ممنوعیت واردات خودرو باعث شده آینده فعالیت بسیاری از شرکت های واردکننده خودرو که سال ها در بازار ایران سابقه دارند، نامعلوم باشد و حاصل چندین سال فعالیت این شرکت ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. از سوی دیگر با توجه به خروج آمریکا از برجام و احتمال آغاز دوباره تحریم ها علیه ایران، آینده همکاری خودروسازان ایرانی با شرکای خارجی را با شک و تردید همراه کرده است. در همین حال بعضی شرکت هایی که تا پیش از این به عنوان نماینده رسمی خودروسازان خارجی در ایران شناخته می شدند و در عرصه واردات خودرو فعالیت داشتند، تصمیم به تولید خودرو گرفته اند و مسیر همکاری با شرکای خارجی خود را دنبال می کنند. گروه صنعتی رامک خودرو مثالی برای این ادعاست. نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران حالا تصمیم به عرض اندام در گود خودروسازی گرفته و به نظر می رسد می خواهد با آغاز تولید سانگ یانگ تیوولی در کشور، دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

به نظر می رسد گروه صنعتی رامک خودرو نیز مذاکرات مثبت و موفقیت آمیزی را با شریک کره ای خود یعنی شرکت خودروسازی سانگ یانگ به پیش برده و در تلاش است تا با گسترش فعالیت های تولیدی خود در ایران سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.
از همین رو علی عزیزی مدیرعامل شرکت رامک خودرو از پیشرفت های چشمگیر دو طرف در زمینه تکمیل و راه اندازی خط تولید خودروهای سانگ یانگ در ایران خبر داد و افزود: گروه صنعتی رامک خودرو از مدت ها قبل اقدامات لازم برای تجهیز و راه اندازی خطوط تولید را در دستور کار قرار داده و پیش بینی می شود ظرف امسال خودروهای تولیدی این شرکت به بازار داخلی عرضه شود.
وی با اشاره به انگیزه بسیار بالای شریک کره ای رامک خودرو برای توسعه فعالیت های تولیدی در ایران گفت: طی مذاکرات متعددی که با مقامات شرکت سانگ یانگ کره جنوبی صورت گرفته، آنها علاقه مندی خود را جهت ایجاد خطوط تولید در ایران از مدت ها قبل اعلام کرده و به سرعت مقدمات انجام این کار فراهم شد.
عزیزی با اشاره به ایجاد واحد تولیدی رامک خودرو در شهرستان ساوه گفت: عملیات تجهیز خطوط تولید شرکت رامک خودرو از مدت ها قبل در دستنور کار قرار گرفته و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری از اول خودروهای تیوولی ساخت داخل را به بازار عرضه کنیم.
مدیرعامل شرکت رامک خودرو افزود. با توجه به حساسیت بسیار بالای مقامات شرکت سانگ یانگ درباره تولید خدرو مبتنی بر بالاترین استانداردهای روز دنیا، در تلاش هستیم تا بتوانیم محصولی باکیفیت و در خور شان و جایگاه مشتریان ایرانی را تولید و به بازار ایران عرضه کنیم.
وی گفت: استقبال مشتریان ایرانی از خودرو تیوولی و محبوبیت آن بین هواداران باعث شده تا شرکت سانگ یانگ با انگیزه و اراده بالاتری مسائل مربوط به راه اندازی خطوط تولید در ایران را دنبال کنند.
وی ادامه داد: همزمان فعالیت های شرکت رامک خودرو در زمینه تولید خودروهای تجاری و به ویژه اتوبوس و مینی بوس در حال پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار داخلی را در اختیار بگیریم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی