پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

SsangYong-Tivoli-سنگ_یانگ_تیوولی

رونمایی از تیوولی و اکتیون اسپرت در نمایشگاه خودرو مشهد+ قیمت

قائم مقام بازاریابی و فروش رامک خودرو از رونمایی از محصول جدید رامک خودرو ( تیوولی و  اکتیون اسپرت )در نمایشگاه خودرو مشهد خبر داد. گروه صنعتی رامک خودرو که همواره و بطور مداوم در ٥ ساله گذشته حضوری پررنگ در نمایشگاه خودرو مشهد داشته است این بار نیز با رو نمایی از یک خودرو […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

قائم مقام بازاریابی و فروش رامک خودرو از رونمایی از محصول جدید رامک خودرو ( تیوولی و  اکتیون اسپرت )در نمایشگاه خودرو مشهد خبر داد.

گروه صنعتی رامک خودرو که همواره و بطور مداوم در ٥ ساله گذشته حضوری پررنگ در نمایشگاه خودرو مشهد داشته است این بار نیز با رو نمایی از یک خودرو جدید قصد دارد تا در جهت توسعه ی بازار گامی بزرگ بردارد.

    عقیل مصطفایی؛ قائم مقام بازاریابی و فروش گروه صنعتی رامک خودرو، با بیان این خبر گفت: امسال در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد و در روز افتتاحیه خودرو ” تیووُلی ” که شاسی بلند کوچک شهری و در کلاس mini crossover  تولید و عرضه می شود را رو نمایی و عرضه خواهیم کرد.

    بروزرسانی: قیمت تیوولی 83 میلیون و 500 اعلام شد.

    وی همچنین با بیان اینکه رامک خودرو در سالهای اخیر حضور در نمایشگاه های خودروی داخلی و بویژه در نمایشگاه مشهد پر اهمیت دانسته و به همین دلیل تلاش داشته همواره  به دنبال نمایش قدرتمندی از طراحی و غرفه سازی در کنار رونمایی از محصول جدید بوده است تصریح کرد: رامک خودرو در کنار معرفی خودرو ” تیوولی” محصول دیگر این شرکت  یعنی خودرو ” اکتیون اسپرت” را نیز که چند ماه قبل در محل نمایشگاه مرکزی این شرکت رونمایی و معرفی شد را به نمایش خواهد گذاشت.

    اکتیون اسپرتاکتیون اسپرت

    فروش نقدی و اقساطی سانگ یانگ آغاز شد (شهریور 94) (شامل تیوولی و اکتیون اسپرت)

    اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94

    رونمایی از سانگ یانگ اکتیون اسپرت

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی