پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی EB110

شانس خريد بوگاتی EB110 را چه کسي خواهد داشت ؟!

باوجود اينکه ۲۰ سال از تولد بوگاتی EB110 می‌گذرد، اما اصلاً نمي توان به دیده حقارت به او نگاه کرد، چراکه در مقایسه با ویرون شکوهمند هم حرفی برای گفتن دارد. به دلیل سوپر اسپرت بودن، این‌یکی نسبت به مدل معمولی چند برتری دارد: قطعات فیبر کربنی، ECU (واحد کنترل موتور) جدید، انژکتورهای بزرگ‌تر و […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

باوجود اينکه ۲۰ سال از تولد بوگاتی EB110 می‌گذرد، اما اصلاً نمي توان به دیده حقارت به او نگاه کرد، چراکه در مقایسه با ویرون شکوهمند هم حرفی برای گفتن دارد.

به دلیل سوپر اسپرت بودن، این‌یکی نسبت به مدل معمولی چند برتری دارد: قطعات فیبر کربنی، ECU (واحد کنترل موتور) جدید، انژکتورهای بزرگ‌تر و ۵۰ اسب اضافه در اسطبل. حاصل همکاری این قطعات شتاب صفرتا صد ۳.۲ ثانیه‌ای را برای بوگاتی پدر به ارمغان می‌آورد.

بوگاتی EB110

EB110 را Bugatti Automobili Spa ساخته است – شرکتی که توسط دلال قبلی فراری، رومانو آرتیولی، بناگذاری شده بود. آرتیولی و تیم مهندسانش چهار سال سخت کارکردند تا خودرویی را بسازند که ارزش نام بوگاتی را داشته باشد. چراکه آن روزها بوگاتی‌ها به خاطر رسیدن به‌سرعت ۳۴۷ کیلومتر بر ساعتی شناخته‌شده بودند.

بوگاتی EB110

این مدل زردرنگ که با شماره شاسی ۳۹۰۳۸ شناخته‌شده، یکی از آخرین سربازها ي SS است که هنوز هم ترکیب رنگ قدیمی‌اش را به همراه دارد. پس از سواری دادن به دو صاحبش و پیمودن 10,100 کیلومتر، حال منتظر دیدن راننده بعدی خود است. از بین سی و سه مدل SS که طی اندک زمانی ساخته شد، این‌یکی مانده تا یادآور اوج شکوه بوگاتی در دهه ۹۰ باشد.

بوگاتی EB110

تاامروز قیمتی برای این خودروی ارزشمند تعیین نشده اما به عقیده ما حدود هشت‌صد هزار دلار (یا بیشتر) برای خریدارش آب می‌خورد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی