پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هامر (1)

هامر تا دندان مسلح/ دست پرورده کمپانی Mil-Spec

کمپانی Mil-Spec به تازگی از یک نمونه هامر تقویت شده رونمایی کرده است. این خودرو که به سبک خودرو های نظامی ساخته شده است, دومین نمونه ساخته شده توسط این کمپانی است. این خودرو به سفارش یکی از مشتریان Mil-Spec به صورت اختصاصی ساخته شده است. به سفارش مشتری در این خودرو از سیستم تعلیق […]

ارشیا
شنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۷

کمپانی Mil-Spec به تازگی از یک نمونه هامر تقویت شده رونمایی کرده است. این خودرو که به سبک خودرو های نظامی ساخته شده است, دومین نمونه ساخته شده توسط این کمپانی است. این خودرو به سفارش یکی از مشتریان Mil-Spec به صورت اختصاصی ساخته شده است.

هامر (3)

به سفارش مشتری در این خودرو از سیستم تعلیق air-ride استفاده شده است که به خودرو قابلیت تنظیم 7 اینچ ارتفاع را می دهد. استفاده از این سیستم تعلیق علاوه بر امکان تنظیم ارتفاع, راحتی خوبی به هامر بخشیده است. علاوه بر زیر بندی, مالک خودرو صندلی های air-ride را هم سفارش داده است تا ضربه های وارد شده به راننده به کمترین حد خود برسد. علاوه بر این, صندلی ها از گرمکن و سرد کن و ماساژور هم بهره می برند تا هامر جنگی حس لوکس بودن را هم القا کند.

هامر (2)

علاقه شدید مالک خودرو باعث شده است تا هامر به صورت کامل سیاه پوش باشد. سقف خودرو از جنس کولار ساخته شده است و داخل خودرو از چرم مشکی رنگ استفاده شده است. اما تغییرات انجام شده بر روی این خودرو فقط به زیر بندی و طراحی معطوف نمی شود.

هامر (5)

پیشرانه استفاده شده در این نمونه هم یک موتور 6.6 لیتری دورامکس توربو دیزل 8 سیلندر با 500 اسب بخار قدرت و 1356 نیوتن متر گشتاور است. علاقه مندان به تراک های غول پیکر آمریکایی می توانند به سراغ کمپانی  Mil-Spec بروند و نمونه مورد نظر خود را سفارش بدهند. نمونه ای که مشاهده می شود 290,837 دلار قیمت دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فراخوانی 200 هزار هامر

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

مقایسه پیکاپ های آمریکایی/ مقایسه شورولت کلورادو ZR2، فورد F-150 رپتور و دوج رم 2500 پاورواگن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی