پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف کوروت گرند اسپرت (7)

تصادف شورولت کوروت تنها پس از طی مسافت 24 کیلومتر!

کوروت گرند اسپرت با 460 اسب بخار قدرت و 465 پوند بر فوت گشتاور یکی از قدرتمند ترین خودرو های حال حاضر خط تولید شورولت است. خودرویی که 65,495 دلار قیمت دارد و یکی از جذاب ترین خودرو های آمریکایی است. اما شاید یکی از دردناک ترین اخبار, خبر تصادف یکی از نمونه های این […]

ارشیا
چهارشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۷

کوروت گرند اسپرت با 460 اسب بخار قدرت و 465 پوند بر فوت گشتاور یکی از قدرتمند ترین خودرو های حال حاضر خط تولید شورولت است. خودرویی که 65,495 دلار قیمت دارد و یکی از جذاب ترین خودرو های آمریکایی است. اما شاید یکی از دردناک ترین اخبار, خبر تصادف یکی از نمونه های این خودرو جذاب باشد. اما نه یک نمونه معمولی, نمونه ای که پس از تحویل تنها 15 مایل (24 کیلومتر) را طی کرده بود.

تصادف کوروت گرند اسپرت (1)

هنوز اطلاعات دقیقی از مالک خودرو در دست نیست اما بر روی پلاک خودرو نوشته ای ثبت شده است که نشان می دهد این خودرو از یک نمایندگی در منطقه  Sioux Falls خریداری شده است. عکس های منتشر شده از این کوروت نشان می دهد که سمت راننده با آسیب جدی مواجه شده است. سپر خودرو به طور کامل جدا شده است و جلوبندی آسیب دیده است. به گفته برخی ساب فریم شاسی خودرو هم آسیب دیده است. هم چنین شدت تصادف در حدی بوده است که ایربگ های کناری و جلویی هم باز شده بودند.

تصادف کوروت گرند اسپرت (4)

نکته جالب این است که این نمونه اکنون در سایت copart.com برای فروش گذاشته شده است و قیمت پیشنهادی اکنون برای این خودرو تنها 20,600 دلار است. این یعنی اگر کسی توانایی بازسازی این خودرو را داشته باشد می تواند با یک سوم قیمت اصلی این خودرو را خریداری کند. یک سناریو دیگر هم خرید موتور LT1 این خودرو و اسقاط کردن است که محتمل است.

تصادف کوروت گرند اسپرت (5)

هم چنین در ماه می هم در همین منطقه به طرز عجیبی یک دستگاه کوروت گرند اسپرت نارنجی رنگ تصادف کرده بود و از سمت راننده آسیب دیده بود. گویا این خودرو در اختیار کارمند نمایندگی بوده است که برای تحویل خودرو به مشتری در حرکت بوده است. این اولین باری نیست که خبری از تصادف کوروت منتشر می شود.

تصادف کوروت گرند اسپرت (3)

چندی پیش در مسابقات ایندی کار آمریکا هم ی دستگاه کوروت ZR1 که به عنوان خودروی ایمنی حضور داشت در حین گرم کردن تصادف کرد. این طور به نظر می رسد که کنترل کردن این خودرو نیاز به مهارت بالایی دارد و از عهده هر کسی بر نمی آید.

تصادف کوروت گرند اسپرت (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نابود شدن مک لارن 720 S تنها یک روز پس از خرید!

پرداخت خسارت تا سقف 7 میلیون تومان بدون کروکی

شورولت کوروت تا دندان مسلح! / کوروت YENKO با 1000 اسب بخار قدرت

تصادف خودروی ایمنی (Safety car) در مسابقه ایندی 500

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی