پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری ۵ و ب ام و X1

فروش نقدی و اقساطی تعداد محدودی ب ام و ۵۳۰ و ب ام و X1 xDrive25i توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو فروش تعدادی محدود ب ام و 530 و ب ام و X1 xDrive25i را آغاز کرد. در این شرایط فروش، امکان خرید اقساطی این خودروها وجود دارد و در صورت خرید نقدی، مشتریان از تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.   کراس اوور محبوب X1 2.5 از موتور 2000 سی سی توربو که 231 اسب […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۷

پرشیا خودرو فروش تعدادی محدود ب ام و 530 و ب ام و X1 xDrive25i را آغاز کرد. در این شرایط فروش، امکان خرید اقساطی این خودروها وجود دارد و در صورت خرید نقدی، مشتریان از تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.

 

کراس اوور محبوب X1 2.5 از موتور 2000 سی سی توربو که 231 اسب بخار قدرت دارد بهره می برد. به علاوه اینکه این مدل به سیستم چهارچرخ محرک اسنثنایی ب ام و مجهز شده است. سیستم چهار چرخ محرک ب ام و با نام انحصاری X DRIVE ، هندلینگ فوق العاده و تعادلی مثال زدنی را برای این کراس اوور چابک به ارمغان می آورد تا بتوانید از رانندگی با ان در تمام  مسیرها لذت ببرید.

همچنین پرشیا خودرو فروش تعداد محدودی سدان ب ام و 530 مدل 2018 را نیز آغاز کرده است. نسل جدید سری 5 عنوان ایمن ترین سدان سال 2017 دنیا را یدک می‌کشد. جالب است بدانید این نسل سری ۵ در جمع ۳ خودرو برتر دنیا از نظر روزنامه نگاران و رسانه های خودرویی در سال 2017 قرار گرفته است.

در شرایط فروش پرشیا خودرو ب ام و 530 مدل 2018 با اقساط 6 الی 12 ماهه با پیش پرداخت 50 درصدی به فروش می رسد.

همچنین مدل شاسی بلند BMW X1 xDrive25i دربازه قیمتی 839 تا 879 میلیون تومان در 6 تیپ مختلف آپشنی عرضه می شود. این در حالی است که در صورت خرید نقدی، تخفیف خرید نقدی به خریداران تعلق می گیرد.

همچنین پرشیا خودرو جهت خرید آسان تر این ب ام و شاسی بلند و مد روز، X1 جدید را با اقساط 6 الی 24 ماهه عرضه می کند. در شرایط فروش اقساطی 40 یا 50 درصد بهای خودرو پرداخت می شود و باقیمانده در اقساط 6 الی 24 ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

خودروها در هر ۲ روش فروش نقدی و اقساطی، ظرف 30 روز کاری به خریداران تحویل می شوند. علاقه مندان جهت اطلاع از جزییات بیشتر شرایط فروش پرشیا خودرو می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه نمایند یا با تلفن 4591 تماس حاصل کنند. این شرایط فروش برای مدت محدود در تمامی نمایندگی های پرشیا خودرو در سراسر کشور جاری است.

 

شرایط فروش اقساطی محصولات ب ام و توسط پرشیا خودرو اعلام شد (ویژه تابستان 97) + جدول قیمت

تمایز خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در بخش تعمیرات بدنه (body shop)

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی