پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی شیرون دید آسمان (3)

دید آسمان / طراحی جدید بوگاتی شیرون

استفاده از سقف T-top یا دو سقف شیشه ای باز شونده در سوپر اسپرتی همچون بوگاتی شیرون می تواند بسیار جذاب باشد. اخیرا طراحان بوگاتی برای جذابیت بیشتر نمونه شیرون, یک مدل با سقف جدید با نام دید آسمان را معرفی کردند. کمپانی بوگاتی قصد دارد تا در نمایشگاه Monterey Car Week کالیفرنیا در ماه […]

ارشیا
شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۷

استفاده از سقف T-top یا دو سقف شیشه ای باز شونده در سوپر اسپرتی همچون بوگاتی شیرون می تواند بسیار جذاب باشد. اخیرا طراحان بوگاتی برای جذابیت بیشتر نمونه شیرون, یک مدل با سقف جدید با نام دید آسمان را معرفی کردند.

بوگاتی شیرون دید آسمان (4)

کمپانی بوگاتی قصد دارد تا در نمایشگاه Monterey Car Week کالیفرنیا در ماه آینده, این نمونه جدید را به نمایش بگذارد. در مدل دید آسمان دو شیشه به ابعاد 25.6 در 17.3 اینچ در بالای سر راننده و سرنشین کناری قرار گرفته اند. طراحی خلاقانه بوگاتی که به جای استفاده از سانروف از دو شیشه با ساختار لمینیتی همراه با 4 لایه شیشه استفاده کرده است. به گفته بوگاتی سقف جدید در کنترل باد و سر و صدا بهتر عمل می کند و بهترین تهویه را برای فضای کابین ایجاد خواهد کرد.

بوگاتی شیرون دید آسمان (2)

در مقایسه با شیرون معمولی, نمونه دید آسمان دارای 1.06 فضای بالای سر بیشتری برخوردار است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت خودرو در دست نیست اما مشتریان قادرند هم اکنون مدل دید آسمان را سفارش بدهند. این خودرو در نمایشگاه Monterey از 18-26 آگوست به نمایش در خواهد آمد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فراخوان میلیون دلاری / بوگاتی شیرون فرا خوانده شد

نسخه کمیابی از بوگاتی شیرون به نام Divo به زودی معرفی خواهد شد

بوگاتی شیرون با مقیاس 1:8/ شاهکار جدید لگو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی