پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلند گو های پیرلی (3)

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

کمپانی پیرلی که به نوآوری در صنعت لاستیک سازی مشهور است این بار از یک اسپیکر خلاقانه رونمایی کرده است. کمپانی پیرلی با همکاری کمپانی  IXOOST که در زمینه ساخت محصولات صوتی فعالیت می کند, این بلندگو های جدید را به بازار معرفی کرده است. خبری خوش برای علاقه مندان به سرعت که از این […]

ارشیا
شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی پیرلی که به نوآوری در صنعت لاستیک سازی مشهور است این بار از یک اسپیکر خلاقانه رونمایی کرده است. کمپانی پیرلی با همکاری کمپانی  IXOOST که در زمینه ساخت محصولات صوتی فعالیت می کند, این بلندگو های جدید را به بازار معرفی کرده است.

بلند گو های پیرلی (2)

خبری خوش برای علاقه مندان به سرعت که از این پس می توانند یکی از لاستیک های فرمول یک را به صورت بلند گو در خانه شان داشته باشند. این بلندگو بر مبنای لاستیک های P Zero فرمول یک طراحی شده است و شما قادر خواهید بود صدای موسیقی مورد علاقه تان را از یک لاستیک فرمول یک بشنوید. همانند تیم های فرمول یک, انتخاب های مختلفی برای علاقه مندان وجود دارد. رنگ های زرد, صورتی, نارنجی, قرمز, بنفش, آبی یخی, سفید, آبی و سبز که هر کدام نماینگر یک نوع لاستیک هستند.

بلند گو های پیرلی (2)

این رنگ ها به ترتیب نمایانگر لاستیک سافت, هایپر سافت, سوپرهارد, سوپر سافت, الترا سافت, هارد, مدیوم, بارانی و Intermediate است. بنابراین علاقه مندان قادر خواهند بود دو لاستیک عاج دار یا بدون عاج (اسلیک) را سفارش بدهند. این بلند نصف اندازه لاستیک های واقعی فرمول یک است. بلند گو ها در زیر رینگ های 6.5 اینچی قرار گرفته اند. این بلندگو با بلوتوث 4.0 به بالا کار می کند.

بلند گو های پیرلی (4)

کمپانی پیرلی به هر کدام از تیم های فرمول یک, یک نمونه از این بلندگو ها را هدیه داده است تا در گاراژشان استفاده کنند. این بلند گو ها توسط علاقه مندان قابل سفارش اما قیمت کمی ندارد. قیمت این بلند گو بدون در نظر گرفتن هزینه های ارسال 2800 دلار است. با این وجود قیمت بلندگو پیرلی هم چنان از قیمت بلندگو اگزوز پورشه 911 GT3 با 3100 دلار قیمت, پایین تر است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نوآوری پیرلی در استفاده از تایر های هوشمند!

سال 2020 اولین تایرهای سبز برپایه چوب وارد بازار می شود؟

افزایش تعرفه واردات تایر / آیا واردات تایرهای سایز 16 اینچ به پایین ممنوع می شود؟

7 نکته برای عمر بیشتر لاستیک خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی