پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن گلف (3)

اعتیاد به گلف / مردی که مالک 114 نمونه از فولکس واگن گلف است!

نمونه گلف به عنوان محبوب ترین نمونه فولکس واگن در تاریخ شناخته می شود. اما جالب است بدانید از 30 میلیون دستگاه گلف تولید شده , 114 نمونه تنها در مالکیت یک نفر است.  Josef Juza فردی است که گویا به ماشین های گلف اعتیاد دارد و تمامی مدل های مختلف گلف را در پارکینگ […]

ارشیا
دوشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۷

نمونه گلف به عنوان محبوب ترین نمونه فولکس واگن در تاریخ شناخته می شود. اما جالب است بدانید از 30 میلیون دستگاه گلف تولید شده , 114 نمونه تنها در مالکیت یک نفر است.  Josef Juza فردی است که گویا به ماشین های گلف اعتیاد دارد و تمامی مدل های مختلف گلف را در پارکینگ شخصیش پارک کرده است.

فولکس واگن گلف (5)

به گفته juza : وقتی اولین بار در گلف نشستم احساس کردم که این خودرو برای من ساخته شده است. طرز نشستن پشت فرمان بسیار جذاب بود و برای رانندگی روزانه مناسب بود. پس از آن علاقه او به خودرو های گلف بیشتر شد به طوری که انواع و اقسام مدل های فولکس واگن گلف شامل: گلف کابریو برای تابستان, گلف GTI برای رانندگی هیجانی و گلف کانتری برای زمستان را خریداری کرد. اولین خودرویی که توسط جوزف خریداری شد یک دستگاه فولکس واگن گلف MK1 بود که در اوایل دهه 90 میلادی توسط وی خریداری شد.

فولکس واگن گلف (1)

با گذشت زمان با خریدن مدل های روز فولکس واگن گلف, کلکسیون او تکمیل تر شد. به گفته جوزف: برای خرید نمونه های مختلف فقط کافی بود تا یک سرچ ساده بکنم و پس از آن قادر بودم تا خودرو با ارزش بسیار پایین خریداری کنم. در بعضی موارد قیمت حمل و نقل خودرو از قیمت ماشین بیشتر در می آمد. قدیمی ترین نمونه موجود در کلکسیون او یک نمونه گلف 1974 است که با در های کشویی عرضه می شد.

جوزف دو نمونه گلف الکتریکی با نام CitySTROMer هم در کلکسیونش دارد. یکی از مدل های کمیاب گلف موجود در کلکسیون او نمونه G60 Limited models از دیگر نمونه های جالب کلکسیون او می توان به چند نمونه گلف کمپر و یک نمونه گلف که پشت آن پله قرار دارد ( خودروی فرودگاه) اشاره کرد. کلکسیون شخصی Josef Juza به زودی برای بازدید عموم باز خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی  

رقابت ۲ هاچ بک داغ در بازار سرد ایران! / ب ام و 125 یا فولکس گلف GTI ؟

فولکس واگن الکتریکی باز هم رکورد شکست!

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

آغاز مجدد پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی