پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما_اس_7_ایران خودرو_شاسی بلند

قیمت هایما اس 7 زیر 100 میلیون خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان، قیمت خودرو شاسی بلند هایما اس7 را کمتر از 100 میلیون تومان اعلام کرد. بیژن زاهدی‌فرد در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد اظهار کرد: خودرو شاسی بلند هایما در خط تولید خودرو سوزوکی تولید خواهد شد. وی با بیان این که در سالهای گذشته به دلیل مشکلات خارجی تنها راه ارتباط […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل ایران خودرو خراسان، قیمت خودرو شاسی بلند هایما اس7 را کمتر از 100 میلیون تومان اعلام کرد.

بیژن زاهدی‌فرد در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد اظهار کرد: خودرو شاسی بلند هایما در خط تولید خودرو سوزوکی تولید خواهد شد.

وی با بیان این که در سالهای گذشته به دلیل مشکلات خارجی تنها راه ارتباط با خودروسازان خارجی کشور چین بود، اظهار کرد: پروژه هایما نیز حدود یکسال پیش تعریف و اجرایی شد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان ادامه داد: البته طبق سیاست‌گذاری صورت گرفته حداکثر 5 درصد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو مربوط به محصولات چینی خواهد بود.

زاهدی‌فرد در خصوص قیمت این خودرو اظهار کرد: پروسه قیمت‌گذاری این خودرو با حجم موتور 2000 سی‌سی در حال انجام است. با این حال قیمت این خودرو کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود. شایان ذکر است که برخی بنا بر قیمت این خودرو در چین قیمتی حدود 85 میلیون را پیش بینی می کنند.

به گفته وی در سال جاری 2000 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

قیمت بروز خودروهای بازار ایران

اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی