پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

موتور های جدید هارلی بزودی از راه می رسند/ از موتور برقی تا موتور های حجیم

بلاخره خبری خوش برای علاقه مندان به دنیای موتور سیکلت. این طور به نظر می رسد که کمپانی هارلی دیویدسون بلاخره به اشتیاق طرفداران با معرفی چند موتور جدید پاسخ داده است. از موتور برقی LiveWire تا موتور ADV و موتور اسپرت با 1250 سی سی حجم!. همه چیز در لیست جدید موتور های هارلی […]

ارشیا
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

بلاخره خبری خوش برای علاقه مندان به دنیای موتور سیکلت. این طور به نظر می رسد که کمپانی هارلی دیویدسون بلاخره به اشتیاق طرفداران با معرفی چند موتور جدید پاسخ داده است. از موتور برقی LiveWire تا موتور ADV و موتور اسپرت با 1250 سی سی حجم!. همه چیز در لیست جدید موتور های هارلی دیویدسون دیده می شود.

مسئولین کمپانی هارلی دیویدسون با هدف گسترش بازار موتور هایشان برنامه ای جدید با نام راه های بیشتر برای هارلی را در سر دارند. به این ترتیب این کمپانی به تازگی عکس هایی از چند موتور مختلف با حجم هایی بین 500 تا 1250 سی سی منتشر کرده است که در سال های 2019 و 2020 معرفی خواهند شد. در این لیست موتور های کوچک و کم حجم تر برای بازار آسیا هم وجود دارند. به تازگی مسئولین کمپانی هارلی در یک کنفرانس خبری از موتور های جدیدشان اطلاعاتی را منتشر کرده اند که خلاصه آن به شرح زیر است.

  • گسترش دادن بازار موتور های سنگین وزن هارلی در بازار آمریکا با تکنولوژی جدید
  • معرفی محصولات میان وزن با حجمی بین 500 تا 1250 سی سی در سه مدل مختلف با 4 حجم مختلف شامل: موتور Adventure Touring , موتور Pan America با 1250 سی سی حجم و موتور Streetfighter با 975 سی سی که همگی در سال 2020 معرفی خواهند شد. مدل های دیگری هم به این لیست تا سال 2022 اضافه خواهند شد

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

  • معرفی موتور های کم حجم (250 تا 500 سی سی) برای بازار آسیا در راستای گسترش بازار موتور سیکلت های هارلی در این قاره. این موتور های کم حجم و کوچک با هدف فروش در بازار اصلی هند و سایر کشور های آسیایی معرفی خواهند شد.
  • گشترش بازار بکر موتورسیکلت های برقی با معرفی موتور LiveWire که بدون کلاچ هستند. کمپانی هارلی دیویدسون قصد دارد به لیدر سازنده های موتور سیکلت های برقی تبدیل شود و تا سال 2022 محصولات جدیدی را به لیست موتور سیکلت های برقی اضافه خواهد کرد.

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

موتور سیکلت برقی LiveWire ظاهر بسیار جذابی هم دارد ولی هنوز اطلاعات فنی آن مشخص نیست. این موتور برقی در سال 2019 وارد بازار خواهد شد. موتور Pan America هم در سبک موتور های ادونچر هارلی دیویدسون است و در سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

این موتور سبک خواهد بود و 1250 سی سی حجم خواهد داشت. یکی دیگر از موتور های جدید هارلی موتور استریت فایتر خواهد بود که 1250 سی سی حجم خواهد داشت و یک موتور اسپرت شهری خواهد بود.

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

کمپانی هارلی از طرفدارن پر و پا قرص خود هم غافل نشده است و یک موتور کاستوم هم در لیست فروش قرار داده است. این نمونه هم 1250 سی سی حجم خواهد داشت.

موتور برقی و موتور های جدید هارلی دیویدسون (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اصفهان ، پایلوت استفاده از موتور سیکلت برقی می شود

تولید موتور سیکلت برقی ایرانی در سایپا از سال 98

شماره گذاری اولین موتور سیکلت برقی در ایران

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی