پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار جهانی خودرو

گزارش جهانی خودرو منتشر شد

نتایج یک بررسی جامع در حوزه خودرو با عنوان گزارش جهانی خودرو منتشر شده است. در این گزارش فروش خودرو در کشورهای جهان مورد بررسی قرار گرفته و تاثیر تنش های موجود بر آن مشخص شده است. دیروز خوآن مانوئل هررا، اقتصاددان بانک چندملیتی کانادایی اسکوتیابانک نتایج بررسی جامع خود در حوزه خودرو را با […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

نتایج یک بررسی جامع در حوزه خودرو با عنوان گزارش جهانی خودرو منتشر شده است. در این گزارش فروش خودرو در کشورهای جهان مورد بررسی قرار گرفته و تاثیر تنش های موجود بر آن مشخص شده است.

دیروز خوآن مانوئل هررا، اقتصاددان بانک چندملیتی کانادایی اسکوتیابانک نتایج بررسی جامع خود در حوزه خودرو را با عنوان گزارش جهانی خودرو منتشر کرد.

در این گزارش که نتایج بررسی‌های این اقتصاددان درباره بازار خودروی جهان است چنین آمده است: در نیمه نخست سال ۲۰۱۸، فروش خودروی جهان با قدرت به رشد خود ادامه داد.

این رشد قوی تا حدود زیادی به سود خوب در بازارهای نوظهور و فروش بیشتر از انتظار در آمریکا مربوط است. در این گزارش که نگاهی جامع به فروش خودرو در کانادا، آمریکا، آمریکای لاتین، اروپا و منطقه آسیا-پاسیفیک انداخته، هشدار داده شده است که تنش‌های تجاری موجود در سطح جهان بر رشد فروش خودرو اثر منفی برجای خواهد گذارد.

اثر برجای مانده از خطر حمایت‌گرایی آمریکایی بر بازار خودروی چین، افت فروش خودرو در مکزیک برای سیزدهمین ماه متوالی به‌خاطر نااطمینانی‌های سیاسی و چشم‌انداز توقف افزایش تعرفه‌ها در تجارت خودرو بین آمریکا و اتحادیه اروپا، از جمله نکاتی است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش مسابقه فرمول یک مجارستان / پیروزی همیلتون و پایانی پر برخورد برای فراری

گزارش مسابقه فرمول یک آلمان/ پیروزی دراماتیک همیلتون و اشتباه دور از تصور فتل

فراخوان میلیون دلاری / بوگاتی شیرون فرا خوانده شد

اعتیاد به گلف / مردی که مالک 114 نمونه از فولکس واگن گلف است!

وانت شورولت سیلورادو به عنوان جا دار ترین وانت دنیا معرفی شد

خودروسازی جک مسئول تامین خودروهای رسمی نشست سازمان همکاری شانگهای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی