پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش پورشه-معین موتور

معین موتور بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش میان شرکت های واردکننده را کسب کرد

در آخرين نتايج منتشر شده ISQI در خصوص ارزيابي خدمات پس از فروش واردكنندكان و توليدكنندگان خودرو در دوره ١٢ ماهه سال ١٣٩٦، معين موتور در 2 بخش رضايتمندي مشتريان و عملكرد نمايندگي ها موفق به كسب بالاترين امتياز اين ارزيابي در ميان تمامي شركت هاي وارد كننده و همچنين توليد كننده خودرو شد. در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

در آخرين نتايج منتشر شده ISQI در خصوص ارزيابي خدمات پس از فروش واردكنندكان و توليدكنندگان خودرو در دوره ١٢ ماهه سال ١٣٩٦، معين موتور در 2 بخش رضايتمندي مشتريان و عملكرد نمايندگي ها موفق به كسب بالاترين امتياز اين ارزيابي در ميان تمامي شركت هاي وارد كننده و همچنين توليد كننده خودرو شد.

در ارزيابي سال ١٣٩٦شركت بازرسي ISQI ،نهاد رسمي ارزيابي كيفيت و استاندارد كالا و خدمات در ايران شركت معين موتور نماينده عرضه و خدمات پس از فروش خودروهاي پورشه در ايران، در ميان كليه شركت هاي حوزه توليد و واردات خودرو بالاترين امتياز را در حوزه رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش و همچنين عملكرد نمايندگي كسب كرد.

تعمير گاه مركزي معين موتور واقع در كيلومتر ١١ جاده مخصوص موفق به كسب امتياز ٨٨ از ١٠٠ يعني بالاترين امتياز دريافت شده توسط مراكز خدمات پس از فروش در ايران شد. امتياز ٨٨ كسب شده توسط تعمير گاه مركزي اين شركت يك ركورد در ميان كليه مراكز خدمات پس از فروش در ميان وارد كنندگان و توليد كنندگان خودرو در كشور است. همچنين در حوزه رضايتمندي مشتريان اين شركت نمره ٨٠ از ١٠٠ را كسب كرده است كه بالاترين امتياز رضايتمندي از خدمات پس از فروش در ميان تمامي وارد كنندگان و توليد كنندگان خودرو است.

مالكان خودروهاي پورشه جهت استفاده از خدمات پس از فروش  معین موتور مي توانند به وب سايت اين شركت  مراجعه نمايند يا با تلفن ٤٧٩٣٠٠-٠٢١ تماس حاصل نمايند.

 

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

خدمات دهی مطابق استانداردهای رنو فرانسه/ گفت و گو جوان خودرو با معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو

برتری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی

پرشیا خودرو بر سکوی نخست خدمات پس از فروش

نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

جهان نوین آریا در صدر جدول میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی