پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز g کلاس (1)

قصر متحرک مرسدس بنز / G63 لیموزین ضد گلوله

برای آن دسته افراد پولداری که ارتباطی با سیاست ندارند اما دوست دارند خودروی ضد گلوله سوار شوند, یک انتخاب جذاب وجود دارد. اخیرا کمپانی INKAS که در زمینه ساخت خودرو های ضد گلوله فعالیت دارد, دستی بر سر و گوش مرسدس بنز G63 کشیده است تا نتیجه کار یک قصر متحرک ضد گلوله باشد. […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

برای آن دسته افراد پولداری که ارتباطی با سیاست ندارند اما دوست دارند خودروی ضد گلوله سوار شوند, یک انتخاب جذاب وجود دارد. اخیرا کمپانی INKAS که در زمینه ساخت خودرو های ضد گلوله فعالیت دارد, دستی بر سر و گوش مرسدس بنز G63 کشیده است تا نتیجه کار یک قصر متحرک ضد گلوله باشد.

در قسمت بدنه این خودرو از پوشش ضد گلوله و ضد ضربه استفاده شده است. علاوه بر این شیشه های خودرو هم در مقابل گلوله مستحکم هستند. هم چنین در این خودرو از چند دوربین حرارتی و اینفررد استفاده شده است که اطلاعات بدست آمده را در ابر اطلاعاتی ذخیره کنند. بدنه خودرو هم به قدری مستحکم است که می تواند ذر مقابل گلوله 7.62 میلی متر شلیک شده از تفنگ rifle به راحتی مقاومت کند. هم چنین بدنه قدرت مقاومت در برابر دو نارنجک دستی DM51 را هم دارد.

مرسدس بنز g کلاس (3)

با اینکه این خودرو 1.2 میلیون دلار قیمت دارد اما با پرداخت این قیمت با دنیایی از تجهیزات و امکانات لوکس روبرو خواهید شد. صندلی های عقب ماساژور دارند و خم شونده هستند. هم چنین یک کنسول جداگانه برای نمایشگر ها و سیستم صوتی تعبیه شده است.

مرسدس بنز g کلاس (8)

در قسمت عقب یک تلویزیون با کیفیت تصویر 4k هم نصب شده است و قابلیت ارتباط با سیستم 4K Apple TV را هم دارد. در زیر کاپوت این خودرو هم یک موتور 5.5 لیتری تویین توربو 8 سیلندر با قدرت 563 اسب بخار قرار گرفته است. این موتور مربوط به سری G کلاس مرسدس است. اما ممکن قدرت و گشتاور این خودرو به علت وزن و طول بیشتر نسبت به نمونه های کلاس G کمتر باشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مشتریان مرسدس بنز حق فروختن خودرویشان را ندارند!/ قانون جدید برای نمونه Project one

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

مرسدس بنز G65 به علتی عجیب فراخوانی شد!

یکی از کمیاب ترین سوپر اسپرت های جهان به فروش خواهد رسید/ مرسدس بنز CLK GTR

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی