پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو مشهد (6)/ دورهمی خودروهای کلاسیک و آفرود در (( مشهد کلاسیکا ))

یکی از بخش های جذاب نمایشگاه خودرو تهران در 2 دوره اخیر، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آنتیک تحت عنوان (( تهران کلاسیکا )) در خلال این رویداد مهم خودرویی بوده است. با توجه به اینکه امسال برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد به برگزارکننده نمایشگاه خودرو تهران سپرده شده، این نمایشگاه خودروهای کلاسیک با نام (( […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

یکی از بخش های جذاب نمایشگاه خودرو تهران در 2 دوره اخیر، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آنتیک تحت عنوان (( تهران کلاسیکا )) در خلال این رویداد مهم خودرویی بوده است. با توجه به اینکه امسال برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد به برگزارکننده نمایشگاه خودرو تهران سپرده شده، این نمایشگاه خودروهای کلاسیک با نام (( مشهد کلاسیکا )) در کنار هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو
در نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آفرود که در سالن بهار سایت نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود، 60 خودرو کلاسیک و آفرود برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شوند. این خودروهای خاص با عنوان (0مشهد کلاسیکا)9 در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند.

خودروهای کلاسیکی که قرار است در سالن بهار هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شوند، ساخته سال های 1950 تا 1970 میلادی هستند و از این نظر ارزش فراوانی دارند.

مشهد کلاسیکا

 لازم به ذکر است، نمایشگاه خودرو مشهد 97 از فردا 16 مرداد ماه کار خود را آغاز کرده و تا 19 مرداد ماه ادامه دارد. این نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 الی 23 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خودرو است.

نمایشگاه خودرو مشهد (5)/ برای بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد آنلاین ثبت نام کنید + جزییات

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو مشهد (۳) / جزییات برگزاری و رونمایی از نماد هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (2)/ مشکلات حریف دومین رویداد مهم خودرویی نشدند

نمایشگاه خودرو مشهد (1)/ حضور حداکثری ایران خودرو و سایپا در هجدهمین دوره

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی